Ongelma Iso tiedostot ja elokuvat

Viestiketju Videon toisto -osiossa. Ketjun avasi PETE11 20.12.2025 klo 22.44.

1. PETE11

PETE11 Regular member

Kiitokset:
    9
    Pisteet:
    28
    Kopioin oman elokuvan ja sitten tein tästä iso tiedoston. Poltin sen sitten uudelle dvd:lle. Ne toimi ihan hienosti. Siinä vain on kaksi dvd:tä, jotka laitan dvd soittimeen, niin tulee esille vain kansioita. Mitä näille osaa tehdä, että saan ne toimimaan tuossa dvd soittimessa. Niissä on elokuva sisällä. Olen yrittänyt aluksi tyhjentää tuon levyn ja sitten polttaa sen uudestaan iso tiedostoksi. Muut toimii, nämä kaksi levyä ei....

2.  
  3. *Trinity*

*Trinity* Senior member

Kiitokset:
    1,321
    Pisteet:
    243
    Jos sei ei lähde jostain niistä kansioissa olevista tiedostoista pyöriin, niin pitänee polttaa jotenkin erilailla kuin olet tehnyt, tai sitten poltto-ohjelma ei saa niitä toimin koska tekijänoikeudet. Muistelisin, että täällä on joskus ollut aikaisemmin juttua vastavanlaisesta tilanteesta, mutta ei tule mieleen milloin.

PETE11 kiitti tästä.
  4. PETE11

PETE11 Regular member

Kiitokset:
    9
    Pisteet:
    28
    Kyllähän tuo yhdestä tiedostoista lähti käyntiin, muttei siitä saanut tekstiä tulemaan tai näkyviin. Olen tämän aamusen ollu tämän ongelman kimpussa. Formatisoin kunnolla l. tyhjensin levyn. Se oli rw levy. Uudelleen poltin sen iso tiedoston ja käytin polttaessa eri nopeutta. Hieman hitaammalla. Kokeilin myös ulkoista dvd asemaa läppärin oman aseman sijaan. Olen käyttänyt eri ohjelmia tuohon polttamiseen. Free DVD Iso Burner ja BurnAware Free. Ei vaikutusta. Keljuttaa koska 3 muuta dvd levyä onnistu mahtavasti ja samalla ohjelmalla sekä samoin tavoin. Huomattavasti laadukkaampi elokuva tulee tällä tavoin, kuin esim. muuttaa formaattia joksikin muuksi. Siis kopioin leffan levyltä 4.7 Gb sisälle iso tiedostoksi ja poltin sen...

Jaa tämä sivu