1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

ISO Tiedosto - ongelma

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi kandalf 04.12.2022.

  1. kandalf

    kandalf Regular member

    Liittynyt:
    19.01.2011
    Viestejä:
    175
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Koneeseeni on tullut ISO image ongelma kun yritän aukaista ISO tiedostoa niin aukausuohjelma esim. PowerISO kestää noin 3-4 minuuttia että ohjelma on auennut ,resurssienhallinnassa ei voi myös tuona -aikana tehdä mitään , ISO tiedoston aukausuohjelma kun ohjelma on auennut niin sen jälkeen saa normaalisti aukaustua ISO image tiedoston ,Tehtävienhallinnassa ei näy noista iso tiedosto aukaisu ohjelmista mitään , ja jos laitanTehtävienhallinnassa että lopeta resurssienhallinta niin kuvaruutu/näyttö menee kokonaan valkeaksi ja sit ei auta muu kuin Ctrl + Alt + Del kirjautua ulos/käynnistää kone uudelleen , aikaisemmin on auennut ISO tiedostot aivan heti ,noita ISO tiedostoja olen aukaissut PowerISO ja IsoBuster ohjelmilla , olen poistanut , nuo - ohjelmat ja asentanut uudelleen eikä ole sillä korjaantunut , olen myös koneeni skannanut virustorjunta ohjelmalla ja Malwarebytes ohjelmalla eikä nuo löytäneet viruksia tai haittaohjelmia , millähän tuon sais korjattua että nuo ISO tiedostot aukeaisivat normaalisti/normaali ajassa , käyttö järjestelmä on windows 11 , olisin kiitollinen jos jollain ois vinkiä antaa millä sais tuon korjattua että ei tarviis rueta windowssia uudelleen asentamaan kun muuten toimii normaalisti.
     
  2.  
  3. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,078
    Kiitokset:
    1,201
    Pisteet:
    243
    Itse ongelmaan en osaa mitään sanoa, mutta jos epäilet, että Windows-asennuksessa olisi joku vika, voit tarkistaa ja korjata järjestelmätiedostot suorittamalla järjestelmänvalvojana komennon sfc /scannow.
    Eli kirjoita hakuriville cmd, klikkaa avautuvaa komentokehotetta oikealla ja valitse Suorita järjestelmänvalvojana.
    Kirjoita sitten em. komento ja paina Enter.
    Tarkemmat ohjeet löytyy Microsoftin tukisivulta:
    Vioittuneiden tai puuttuvien järjestelmätiedostojen korjaaminen Järjestelmätiedostojen tarkistustyökalun avulla - Microsoft-tuki
     

Jaa tämä sivu