Moi. Omistan onkyo dr-s501s soittimen ja divx toistuu hyvin mutta en saa tekstejä toimiin.Oiskos jollakulla hyviä vinkkejä?
Oletko kokeillut, että nimeät videotiedoston ja tekstitystiedoston saman nimiseksi esim. x.avi ja x.sub/srt? Onko ko. laitteen ohjekirjasessa mainintaa tekstitystiedostojen tuesta DivX/Xvid-tiedostojen kanssa?
Joo oon nimennyt tiedostot just niin ! Ohjekirjassa ei ole mainittu tekstitueasta mitään.Eikä tunnu maahantuojakaan tietää asiasta mitään.Mut jos joku on onnistunut asiassa,niin ois kiva tietää miten.
kyllä oon koittanut kaikki perusjutut.mutta jos jollain ois jotain kikkoja vielä mielessä,niin kokeillaan.
mulla toimii ku teen ensin elokuvasta ja teksteistä yhteisen iso imagen ja poltan sen cd:lle. nii ja elokuvan alettua painaa subtitle nappia. (kun poltan elokuvan ja tekstit suoraan cd:lle nii ei näy)
Kun nimeät uudestaan niitä avi -tiedostoja, niin älä kirjoita ollenkaan sitä avi -sanaa, koska se lisäytyy sinne perään ihan automaattisesti. Itse nimesin tiedoston uusiksi esim. elokuva.avi, niin tekstejä ei näkynyt ja tiedoston nimenä DVD ilmoitti, että elokuva.avi.avi. Seuraavan kerran, kun jätin sen pois ja nimesin siis tiedoston ainoastaan elokuva, niin jopas toimi tekstit elokuvan mukana. Noihin tekstitiedostoihin voi kyllä lisätä sen päätteen, koska se ei sitä kahteen kertaan ilmoita, vaan tulee ainoastaan elokuva.srt tai elokuva.sub.
Ja ei vieläkään näy ? Oon koittanut kaiki mahdolliset nimet/tekstiformaatit.Onks kukaan törmännyt sellaseen juttuun että ois pitänyt ajaa soittimelle jokin softa että toimii ??