Haluaisiko joku auttaa nyyppää ja kertoa suhtkoht yksityiskohtaisesti, miten pääsen yhdistämään irc:n välityspalvelimen kautta? Olen yrittänyt etsiä ohjeita pikaisesti mutta en oikein löytänyt mitään. Tiedä sitten johtuuko minun etsintätaidoistani, mutta arvostaisin jos joku laittaisi vaikkapa ohjeita tai kuvallisen opastussivun linkin tai jotain, millä saan mIRC:n yhdistämään irkkiin proxyn kautta. Kiitos.
Tuo ei toiminut. Olen yrittänyt ettiä Googlella ohjeita, mutta mikään mitä olen löytänyt, ei ole toiminut. Voisiko joku antaa yksityiskohtaiset ohjeet miten irkkiin proxyn kautta yhdistäminen tapahtuu, sillä en osaa sitä yhtään. Olen saanut tekstejä tyyliin Connectin Firewall; unknown method Connecting Disconnected jne. Olisin tosi kiitollinen jos joku viittis laittaa ohjeet, joilla pystyisin pistää ton irkin yhdistää serveriin proxyn kautta.
Sori, luin että sulla oli Bounceri käytössä. http://web.archive.org/web/20040812080950/theproxyconnection.com/mirc.html sivu latautuu hitaasti kun tulee arkistoista, mutta tuossa pitäisi olla jotain apua vaikka käytössä ei ole ihan tuorein mIRC:in versio.