No ne ohjeet on niin epäselvät (minulle) että minä kun olen aika hölmö naissä hommissa niin onko joku tehnyt sen itse niin voisi vähän neuvoa.
iPodTouchFansin foorumilla on varsin selkeä ohje. En ole itse tuota tehnyt koska oma iTouch on vanhempaa mallia, mutta jos ei noin selkeällä ohjella onnistu niin ei sitten millään.
miten saaan tuon ohjelmistoversion 1.1.4 ku se on mulla nyt 2.2.1 eikä mistään oikeen löydy ohjetta. senhän voi suoraan koneella jailbreikata sitten ziphonen avulla?
Tässä erittäin selkeät ohjeet. Eikös takuu murru jos ipodin jailbreakkaa? Ja saakos tota ohjelmistoa takaisin applen omaan jailbreakkauksen jälkeen?
Kai se murtuu, muttei sitä varmaan mistään nää, jos palauttaa sen tehdas asetuksiin eli siihen normi firmwareen...
Hmm.. Itsellä on Ipod Touch 2g 8GB. Muuten onnistun, mutta kun yritän "palauttaa" tuon muokatun käyttöjärjestelmän, niin Itunes herjaa seuraavaa: "iPodiin "iPod" ohjelmistoa ei voitu palauttaa. Tuntematon virhe (1604)." Missä vika? Tein täsmälleen tuon iClarified sivuston ohjeen mukaan.
Sain. Samanaikaisesti painoin valikkonappia ja virtanappia. Täysin ohjeen mukaisesti vedin. (ainakin tietääkseni). Tiedä sitten missä vika...
Kokeilin ton iClarifiedin ohjeiden mukaan onnistuneesti siihen saakka kunnes iPod piti saada DFU-tilaan. Siinä vaiheessa koitin DFU-moodia mutta kone simahti eikä enää käynnisty =I Ihan mustana. Pitikin mennä ronkkimaan tota 200€ jaskaa.
Ei hätää..... Ei hätää..... Mulla oli sama onkelma ja mä kerron miten sun touchis alkaa toimimaan!!!! 1. Lataa sitä tunti. 2. Irroita se koneesta. 3. Pidä Home nappia pohjassa vähän aikaa. 4. PIDÄ Home pohjassa ja paina sammutus nappia. Pidä molemmat pohjassa. 5. Pidä molempia pohjassa niin pitkään kunnes touchisi käynnistyy. Muista pitää NAPIT TAUKOAMATTA POHJASSA. Tässä kohdassa voi kestää hieman...Älä vouhkoile jos laitteesi ei heti käynnisty... 6. Ota rennosti. ÄLÄ vauhkoile.
Juu tosiaan, älä hermoile, ei se rikki mee. Firmwaret voit aina palauttaa. Ja kun mustaksi sen sait niin mulla ainakin nykyään (en tiiä miks) on DFU moodissa näyttö mustana
Miten ton sais DFU-tilaan? Kun se onnistuu siihen asti.. mutta sitten aina DFU-tilaa koittaessa tapahtuu jtn ja kun koittaa Check DFU Mode, se sanoo ettei ole :<