Ipod Nanon ongelma. HELP! :(

Viestiketju Keskustelua musiikkiohjelmista -osiossa. Ketjun avasi BigBubble 20.12.2006.

1. BigBubble

BigBubble Guest

Eli mulla on Ipod nano 2gb.

Oon aina takunnu senkaa ku oon laitellu musaa siihen. Mut kerran vaan laitoin sen kiinni koneeseen (tarkotuksena ladata akku) niin sit sen latauksen jälkeen kaikki biisit oli hävinny.

No sit nyt alotin laittaa musaa siihen mutta se väittää että tila ei riitä että Ipodissa olis muka yli 1,50Gt ja vapaata tilaa vain joku 0,50 Mt:tä. No nollasin Ipodin mutta ei auta. Sitkoitin siirtää alle 0,50 mt sinne ipodiin niin ne meni ja luki että ipod on päivitetty mutta kappas vaan niin Ipodiin ei tullukkaan niitä biisejä!

Latasin uuden iTunesin ja yritin sitä kautta palauttaa Ipodin tehdasasetukset ja että samalla lähtis ne tiedostot ipodilta joita ei kumminkaan sielä näy :eek:. Se vaan laittaa jtn virheitä mm virhe -48 ja sit joku tuntematon virhe 1417. Ja tonne tietokoneen alas oikeelle missä on yleensä noi mese ukot ja kello niin sinne tuli joku että Ipod joku juttu on vahingoittunut. Ja vissiin sen takia ei voi päivittää Ipodia.

Oikeesti tarvisin kipeesti apua. Eihän noin kallis n. 250e maksava laite voi mennä "hajalle". Ku se ei päivitä sinne biisejä. Mitä teen?

2.  
  3. BigBubble

BigBubble Guest

Joo eli lisäys viel tähän:

Ku yrittää päivittää niin tulee tällänen teksti: iPodia `Joni` ei voida päivittää. Tiedosto tai hakemisto on vahingoittunut, eikä sitä voida lukea.

Niin ja sit tonne kellon alas tulee tällänen: Tiedosto tai kansio \ipod_control\iTunes\Temp file on vahingoittuntu tai lukukelvoton. Suorita Chkdsk-apuohjelma. Ja oon suorittanu ton Chkdsk mut ei auta.

4. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Mahdollista kokeilla tuota soitinta toisella koneella?

5. BigBubble

BigBubble Guest

Kokeiltu jo ja sama homma :/

6. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143

Jaa tämä sivu