iPod Nano ongelma

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista -osiossa. Ketjun avasi jouga78 09.05.2007.

1. jouga78

jouga78 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minulla on Ipod Nano joka on tähän asti toiminut moitteettomasti mutta nyt kun siirrän soittimeen musiikkia ne ei näy ipodissa ollenkaan.Käytän siirtämiseen winampia ja kokeilin myös muita ohjelmia jotka tukee podia mutta sama ongelma kaikissa..Mistähän tämä voisi johtua ja mitä pitäisi tehdä?

edit:kun katsoo ipodin sisältöä oman tietokoneen kautta biisit kyllä on siellä mutta podin kautta ei kyllä näy

Viimeksi muokattu: 09.05.2007
  2.  
  3. pete114

pete114 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    iTunesin kautta ne pitäs toimia moitteetta. Oletkos sillä koittanut. Nuo musiikit on varmastikkin siirtyneet iPodiin siirrettävänä mediana (vaikea selittää :)) Mutta koitas vielä iTunesilla jos et sillä jo ole testannut.

4. jouga78

jouga78 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo kyl toisel yrittämäl onnistu iTunesilla ja lopux ku löyty kunnon plugin winamppii ni alko toimii..

5. sleppu

sleppu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla on toi iPod nano 2GB... onko tietoa saako siihen videoita tai kuvia?.. itse en ole onnistunut vaikka tota Jodix free ipod video converter ohjelmaa olen käyttänyt

Viimeksi muokattu: 02.06.2007
  6. kebabbos

kebabbos Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    eihän nanoon saa videoita? ipod videoon saa itunesin asetuksista määriteltyä synkronoitavan kansion johon lisätyt kuvat synkronoituu ipodiin. itunes--->asetukset-->ipod---> kuvat muistaakseni

7. mijuve

mijuve Guest

Mun ipod nano ei lataudu.Mitä teen STNA!

8. Kuole

Kuole Guest

Mulla oon yks ongelma tähän iTunes juttuun mun ipod nanon kanssa en käsitä, että miten saan sen ohjelman kautta ne kappaleet tähän vekottimeen ?

9. Hurnanen

Hurnanen Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla on käytössä Rockbox niminen iPod firmware, jonka kanssa ei tarvitse leikkiä iTunesin kanssa. Musiikin saa soittimeen copypastella.
    Koska kyseessä on avointa koodia, niin se sisältää paljon muita ominaisuuksia esim. teksitieditorin, piirto-ohjelman, runsaasti erilaisia pelejä (mm. Doom) ja äänensäätömahdollisuudet ovat valtavat.
    http://www.rockbox.org/

10. OOIE

OOIE Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    minäkin suosittelen Rockboxia, ja mitä parasta, alkuperäinen iPod firmware ei poistu joten voi käyttää molempia jos haluaa

Viimeksi muokattu: 28.06.2008
  11. kebabbos

kebabbos Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    miten se firmwaren vaihtelu ipodin oman firmwaren ja rockboxin firmwaren välillä tapahtuu? en omista nanoa, kiinnostaa muutenvaan.

12. Hurnanen

Hurnanen Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Helposti:
    Kun halutaan käyttää Rockboxia, riittää kun käynnistät iPodin select-näppäintä painamalla (näppäinlukko poissa päältä).
    Kun haluat käyttää alkuperäistä firmwarea, laita näppäinlukko heti päälle kun olet käynnistänyt iPodin select-näppäimellä.

Toivottavasti osasin selittää tarpeeksi selvästi

13. sleppu

sleppu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kysyisin tästä sellasta, kun liitän ipodin koneeseen niin itunesissa ei näy että ipod olisi kiinni, vaikka ipodin näytössä on merkki, että se lataa... ja kun lisään biisit itunesin kautta niin nyt en voi lisätä kun se ei tunnista ipodia?

14. janneep

janneep Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on toi uusin ipod nano, joka toistaa videoitakin, mutta en saa niitä videoita soittimeen oikein. Jos yritän suoraan laittaa videoita podiin niin se valittaa, että ei voi siirtää, koska ipod ei voi toistaa videoita. Sitten kokeilin sitä, että muuttaa sen Itunesissa ipodiin sopivaksi tiedostoksi niin se muuttaa sen ja laittaa podiin mutta äänet ei kuulu... kuva näkyy ja toimii mutta ilman ääniä? Onko jollain ratkaisua ongelmaan?

15. kebabbos

kebabbos Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    eikö itunesin kautta voi laittaa? lisäät videot kirjastoon, annat muuttaa ipodiin sopivaksi, synkronoit ipodin(nappi itunesissa). näin se menee ainakin mun ipod videossa
    kaisulla on uusin itunes?

16. janneep

janneep Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juu on uusin itunesi... noin mä sen teenkin mutta äänet lähtee kun muutan ne sopivaksi. perkele!

17. kebabbos

kebabbos Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  18. Säm

Säm Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Löysin todella yksinkertaiset ohjeet tuon Rockboxin asentamiseen youtubesta , mutta tuli ongelmia tuon ipodpatcherin kanssa se valittaa jotain tällasta:
    [INFO] Scanning disk devices...
    [ERR] No ipods found, aborting
    [ERR] Please connect your ipod and ensure it is in disk mode
    [ERR] Please refer to the Rockbox manual if you continue to have problems.

Käsittääkseni se asennus jää nyt tosta patcheristä nyt vaan kiinni!? Onko muilla ollut samaa ongelmaa? Ja mikä neuvoksi? XP on käyttis ja 8Gb Nano.

Viimeksi muokattu: 11.12.2007
  19. Siku

Siku Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Rockbox tukee vain ensimmäisen sukupolven Nanoja. Koska ensimmäisen sukupolven Nanoissa ei ole 8GB:n versiota, ei Rockbox tue soitintasi.

20. Säm

Säm Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ahaa, selvä. Kiitoksia informaatiosta.

21. ambadamba

ambadamba Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mun ipod ei lataa näytös lukee vaan että liitä virtalähteeseen ja itunes ei löydä sitä ollenkaan ja oon koittanu jo toisellaki koneella.

Jaa tämä sivu