Oma Creativen Zen Stone Plus 4gb -soitin sammui lopullisesti pari viikkoa sitten, joten seuraavaksi on vuorossa uuden soittimen hankinta. Tällä hetkellä vaihtoehtoina ovat Applen Ipod Nano 16gb 4gen vai Ipod Classic 120gb. Molemmat houkuttelevat, mutta taas muutamat kysymykset askarruttavat minua: 1.Pystyykö nanolla katsomaan videoita, niin että siitä saa selvää? Kun siinä on kuitenkin pienempi näyttö kuin classicissa. 2. Kestääkö classic taskussa, jos pyöräilee? Varsinkin, kun itse käytän pyörää ympäri vuoden niin tulee käytettyä soitinta pyörämatkoilla. Vai kestääkö nano tälläistä enemmän? 3. Olen kuullut, että nanon akku kestää paljon vähemmän kuin Applen kertoma aika. Eli kumman akku kestäisi kauemman aikaa, nanon vai classicin? 4.Tämä kysymys tavallaan tuli jo 2:sessa, mutta kumpi soitin kestää enemmän kolhuja/tärinää? Myös omia kokemuksia laitteista otetaan vastaan! Kiitos etukäteen
Itse sanoisin että ei, mutta katsoohan joku nutipää elokuviakin YouTubesta. Ei tuossa sinällään ole mitään eroa, ainoastaan että Classicissa on kiintolevy joka on alttiimpi tärinälle. - Nano, koska se tosiaan on Flash-muistillinen.