Ajattelin tossa että mitänköhän olisi mahdollista tehdä tavallisista kuulokkeista ipodiin sopiva malli...Jos jollain löytyy kokemusta/tietoa kyseisestä kikkailusta niin ois iha kiva tietää..Olen nähnyt että sellaisia päitä on elekroniikkakaupasta löytyy..ipodin kuulokkeet on nimittäin aika kova hinta verrattuna normaaleihinkuulokkeisiin..
Onko ipodin kuulokkeissa muka erilainen pää ku normaaleissa kuulokkeissa. Itse olen ainaki siinä uskossa että ipodiin menis mitkä tahansa kuulokeet. Vai mitä tarkotit tuolla että miten tehdä tavallisista kuulokkeista ipodiin sopiva malli. Edit: linkki poistettu
Ei kyllä se on vaan näin että siihen ei mene kui ipod-kuulokkeet...Testattu omin käsin!! Ja tuo yllä oleva lnkki ei tahdo toimia...
Joo ei näytä toimivan. En vaan pysty ymmärtämään että miksi olis erilainen tuo kuulokkeen pää ipodiin menevissä kuulokkeissa. Siinä vaan ei ole mitään järkeä Mikäs malli sulla soittimesta on. Onko kovinki vanha. Mitä netistä olen lukenu ja kattonu apple storesta niin ihan tavallisia kuulokkeita siihen saa kiinni. Ja minkälaisia kuulokkeita siihen yrität saaha kiinni Applen sivuilla myytävissä kuulokkeissa on 3.5mm plugi joka on ihan normaali plugi joten pakko siihen on normaalit kuulokkeet käydä.
ipod nano parivuottavanha suurinpiirtein tai vuoden...Mut ei siihen kyllä käy kun sellainen pienenmpi pää mikä kuulokeliitäntään sopii!
Sitte en kyllä ymmärrä ongelmaa.. Kerroppa vielä minkälaista kuuloketta yrität laittaa nanoosi. onko siinä tämmönen iso se pää sitte että ei mahdu Eli tarttisit sitte tämmösen lisäjutun että saat laitettua nanoon. Voisit vähän paremmat lähtötiedot antaa niin olis nopeampaa ja helpompaa tämä auttaminen.