ipod kuulokkeet tavallisista kuulokkeista

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi megazone 16.12.2006.

1. megazone

megazone Guest

Ajattelin tossa että mitänköhän olisi mahdollista tehdä tavallisista kuulokkeista ipodiin sopiva malli...Jos jollain löytyy kokemusta/tietoa kyseisestä kikkailusta niin ois iha kiva tietää..Olen nähnyt että sellaisia päitä on elekroniikkakaupasta löytyy..ipodin kuulokkeet on nimittäin aika kova hinta verrattuna normaaleihinkuulokkeisiin..

2.  
  3. pete114

pete114 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko ipodin kuulokkeissa muka erilainen pää ku normaaleissa kuulokkeissa. Itse olen ainaki siinä uskossa että ipodiin menis mitkä tahansa kuulokeet.

Vai mitä tarkotit tuolla että miten tehdä tavallisista kuulokkeista ipodiin sopiva malli.

Edit: linkki poistettu

Viimeksi muokattu: 17.12.2006
  4. megazone

megazone Guest

Ei kyllä se on vaan näin että siihen ei mene kui ipod-kuulokkeet...Testattu omin käsin!!
    Ja tuo yllä oleva lnkki ei tahdo toimia...:)

5. pete114

pete114 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo ei näytä toimivan. En vaan pysty ymmärtämään että miksi olis erilainen tuo kuulokkeen pää ipodiin menevissä kuulokkeissa. Siinä vaan ei ole mitään järkeä :)

Mikäs malli sulla soittimesta on. Onko kovinki vanha. Mitä netistä olen lukenu ja kattonu apple storesta niin ihan tavallisia kuulokkeita siihen saa kiinni.

Ja minkälaisia kuulokkeita siihen yrität saaha kiinni

Applen sivuilla myytävissä kuulokkeissa on 3.5mm plugi joka on ihan normaali plugi joten pakko siihen on normaalit kuulokkeet käydä.

6. megazone

megazone Guest

ipod nano parivuottavanha suurinpiirtein tai vuoden...Mut ei siihen kyllä käy kun sellainen pienenmpi pää mikä kuulokeliitäntään sopii!

7. pete114

pete114 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sitte en kyllä ymmärrä ongelmaa.. Kerroppa vielä minkälaista kuuloketta yrität laittaa nanoosi.

onko siinä tämmönen iso se pää sitte että ei mahdu

Eli tarttisit sitte tämmösen lisäjutun että saat laitettua nanoon.

Voisit vähän paremmat lähtötiedot antaa niin olis nopeampaa ja helpompaa tämä auttaminen.

8. megazone

megazone Guest

Ei vaan siis aivan normaali kuulokkeen pää...No pitää tutkia asiaa...Sillä ei se mahdu sihen röörin!

Jaa tämä sivu