Uusi kännykkä siis hakusessa nokia n78 tilal ja itellä ei hirveesti tietoo noist kosketusnäytöist, käyttiksist ym. joten aattelin jos viksummat vois kertoilla mielipiteitään. Täs kuitenkin muutamia malleja mitä harkinnu: - Iphone 4; hinta, Sonera-kytky ja antenniongelmat mietityttää :/ eikö muute 16gb oo riittävä näin alkuun? Pyöriikö leffat ja youtube sulavasti? Onko siin järkee et ostaiski iPhone 3Gs ja sit päivittäis sen siihe IO4? - HTC Desire; tiedättekö ensinnäkää et myydääks tota mis kaupois ja tuleeko uudet kaupasta ostetut automaattisesti sil päivitetyl 2.2 käyttiksel, myös kaiuttimien heikko laatu aiheuttaa päänvaivaa...Mitä mieltä sovelluskaupasta, ei viel taida iha App-storelle pärjätä vai? Jossain arvosteluis kuitenki arvioitii parhaimmaks kännykäks, mut toisaalta on tuotu myös esiin et tarvii jonku verra säätöö et onks Iphone sit helpompi ja simppelimpi käyttää? - Samsung wave tai galaxy; onko kumpikaan varteenotettava vaihtoehto? - Sony Ericssonilt oon kans kattellu mm. Vivaz Prota, Ainoa ja Xperia. Kännykkä tulis iha peruskäyttöön, hyvä musiikkisoitin ja kaiuttimet tärkeät, nettikäyttö suht vähäistä, kamera semmone perus 5 mp kuulostais hyvält. Kaikenlaiset sovellukset ja pelit kiinnostaa...Vielä muuten, miten toi viestien kirjottelu, onko helppoo kosketusnäytöl vai pitäiskö harkita esim. Nokian C6 qwertyn takia(muuten ei kyl houkuttais)? Mitä puhelinta siis suosittelisitte?? Kiitollinen kaikista kommenteista!
Iphone, ois varmaan sopiva, jos et nettiä paljon selaa ja sovelluksia haluat paljon. Muuten ottaisin ehdottomasti Desiren, mutta jos et halua paljoa puhelinta räpläillä, niin on toki iphone helpompi.
Miten niin sopiva jos ei halua nettiä selata? Sillä vaan kysyn, koska itsellä on kanssa puhelimen vaihto edessä ja vaihtoehdot lähinna iPhone 4 tai tuo Samsungin Galaxy. Käyttö tietysti normi puhelu/tekstarit ja netissä myös tulee vietettyä aikaa, wlanin ja datapaketin kanssa. Soneralla on vissiin ihan hyvä tarjous menossa eli iPhone4 + 600min + 1gb netti 49,90/kk. Tietty 24kk kytky, mutta ei kyllä pahalta hinnalta kuulosta. DNAlla vissiin ollut joku Galaxy-tarjous Gigantissa, mutta mistään en sitä enää löydä, jotenka paha sanoa paljolla sen sitten saisi. 20-30€ menisi kuitenkin Saunalahden liittymään jotenka paljoa halvemmalla tuskin pääsisi.
Ootko harkinnut HTC Desire HD ? En ainakaan löytäny googlella mitään valituksia sen kaiuttimista. Akkukestosta valituksia kyllä löyty, mutta ei ole akut mitään huikeita missään tuollaisissa älypuhelimissa.
Minä ainakin suosittelisin HTC Desire HD, koska tuossa on 1GHz suoritin ja RAM 768 MB Android 2.2 käyttöjärjestelmä elikkäs tuolla puhelimella pystyy pelaamaan vaikka mitä pelejä eikä lageta peleissä
Minä ainakin suosittelisin HTC Desire HD, koska tuossa on 1GHz suoritin ja RAM 768 MB Android 2.2 käyttöjärjestelmä elikkäs tuolla puhelimella pystyy pelaamaan vaikka mitä pelejä eikä lageta peleissä
Elä missään nimessä osta iphone 4 jos haluat kestävän ja hyvän kännykän kun iphone 4 tippuu sen ikä on siinä toiseksi iphone 4 on se antenni ongelma katkoo puheluita eikä pysty kunnolla olemaan netissä kun pitää kokoajan varoa ettei koske antenniin ettei verkko katkea... mieluiten juuri tämä HTC Desire HD
Mahtaako uudessa iphone 4 olla samaa ongelmaa, että näyttö hajoo heti tippuessaan. Tietääkseni lasi näytön päällä on nyt kestävämpää, varma en asiasta ole. Ja iphonenhan saa elisalta ilman kytkyä nykyään. Sitten tosta desire HD'sta.. eli varmasti hyvä ja tehokas puhelin muuten, mutta mitäs niillä ominaisuuksilla teet kun akku loppuu kesken päivän? Desiren tehokas suoritin, iso näyttö jne. vievät paljon virtaa ja siksi vakioakku ei välttämättä kestä edes yhtä päivää. Ainakin näin olen käsittänyt.
Joo kiitosta vaan kaikille vastauksista. Tässä on kuitenkin jo n. kuukausi menty tolla HTC Desire HD:llä, joten ei tarvii enää pähkäillä, et minkä hankkis. Ja on muuten ihan nappivalinta, osoittaunut aivan mahtavaks laitteeks, joten teiltäkin tullu aikas osuvia ehdotuksia näköjään. Ja mitä nyt tulee tohon HD:n akkukestoon, ni mulla kestää kyl suht mukavasti koko päivän, että ei oo muodostunu ongelmaks ainakaa mun kohdalla.