joo simmone ongelma et ipad ei anna mennä nettiin vaikka wifi näyttää täysiä tolppia missähän voisi olla ongelma?safari herjaa ei voinut avata sivua,koska palvelin lakkasi vastaamasta
Eli aluksi kannattaa paikantaa onko vika tuon WLAN-tukiaseman kanssa (tai sen nettiyhteydessä) vai iPadissä. Helpoiten tuo onnistuu kokeilemalla toisen WLAN-tukiaseman kautta (tai esim. älypuhelimen tetheringin kautta) että toimiiko internet-liikennöinti sen kautta. Jos toimii niin sitten kannattaa kokeilla sen ongelmallisen tukiaseman uudelleenkäynnistystä. Jos yhteys ei pelaa toisenkaan tukiaseman kautta niin sitten kannattaa iPad käynnistää uudelleen. Jos tämäkään ei auta niin kannattaa resetoi iPadin verkkoasetukset (Settings > General > Reset > Reset Network Settings) ja laittaa myös laitteen kello oikeaan aikaan, jos se ei ole vielä.
joo kokeillaan noilla mutta tietäsitkö sinä miten saa salasanan palautettua emäntä ei muista enää salasanaa?yritetty on kaikennäköistä mut ei vaan saa palautettua tai vaihtaa sitä salista
Jos tarkotat wlan-tukiaseman hallintasivun salasanaa niin se lukee yleensä tukiaseman pohjassa tai manuaalissa, jos niitä ei ole itse vaihdettu jälkikäteen. Jos on itse vaihtanut salasanan, niin eiköhän sen tukiaseman resetoinnilla saa palautettua alkuperäiseksi, eli yleensä boxissa on reset painike jota muutaman sekunnin painamalla laite palautuu alkuperäisiin asetuksiin. Itsellä oli aikaisemmin TP-Linkin wlan-tukiasema, joka alkoi 3-vuoden kuluessa pätkimään nettiä, niin että se näytti yhteyden olevan kunnossa, mutta liikenne ei siltikään kulkenut läpi, vikaan auttoi tukiaseman uudelleenkäynnistys.
juu en mä sitä tarkoita vaan apple ID tiliä ei pääse käyttämään kun ei ole salasanaa!! se on kadonnut
kiitos tosi paljon näistä vastauksista!! eiköhän näillä tiedoilla saada ipadi toimimaan oikein palaan asiaan jos ei saada pelittämään.
Kannattaa myös varmistaa, että uusimmat päivitykset on asennettu. Uusimmassa päivityksessä korjattiin wifi, koska joillakin käyttäjillä se ei toiminut kunnolla tai osittain.
Itellä tehnyt samaa, tosin niin on vaimon androidikin ja ongelmana on ollut paikallinen palvelin p**ka...