Eli tuommoista. Miten voin vaihtaa tällä Elisa Laajakaistalla ip:ni, kun minulla on reititin joka jakaa netin lähiverkko johtoihin?
käynnistä/start -> suorita/run -> cmd ipconfig jos IP osoite/address on 10. tai 192.168. alkuinen on ADSL modeemi reitittävässä tilassa jolloin pitää muuttaa sen asetuksista MAC osoitetta, tai pitää ADSL modeemia muutama päivä irti seinästä ja toivoa että se saa uuden osoitteen. Jos IP osoite on jokin muu niin http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/257982
Ip osoite on joku muu. Nämä saan kun laitan tuon ipconfigin: IP Address. . . . . . . . . . . . : 80.186.*sensuroitu* Subnet Mask . . . . . . . . . . . : 255.255.*sensuroitu* Default Gateway . . . . . . . . . : 80.186.*sensuroitu* Tuo linkki minkä laitoit, niin kun avaan tämän valikon: Aukeaa minulla tämän näköinen valikko: Eli en voi vaihtaa tuota 'Network address' kohtaa..
ei me poisteta ketjuja sen takia että löysit itse vastauksen, mieluummin haluaisimme kuulla mikä vastaus se on niin joku saman ongelman omaava voisi haulla saada apua tästä threadista.....
Ai, ok. En tiedä saako tuota vastausta käyttää, koska Tarmo78 lähetti sen minulle. Jos hän haluaa sen tänne pasteta, pastetkoon
mielenkiintoista olisi myös tietää, mikä on nuin pakottava tarve vaihtaa omaa ip osoitettaan??? (vaikkei törttöilyt meille kuulukaan) =Op
Koska eräässä pelissä, kun teen serverin, vanhat luokkalaiseni tulevat sinne törppöilemään, tappamaan omia yms. Kun vaihdoin ip:n, voin taas tehdä public serverin ilman että he tietävät että se on minun oma.