Ois kiva tietää mistä päin kaikki hakkerit yrittää tulla koneelle. Sygaten palomuurissa on sellanen paikannus juttu mutta siihen ei pysty kirjoittaan itse IP-osoitteita.
Minä oon sitä mieltä että tuo Ip:n paikantaminen ei johda mihinkään! Vähänkin isommilla kelmeillä on hide ip:t alla Parempi vaan että pitää oman koneen päivitykset kunnossa + mielen välillä kirkkaana netin jauhamisessa, hyvin on silloin pärjännyt! Minä en ainakaan salapoliisiks ryhtyisi Toivotaan vaan että hakkerin yllättää joskus isompi hakkeri ja poliisihan on kaikkien kansalaisten turvallisuuden takaajana
Kyllä ainakin tuo easywhois näyttää kaupungin oikein, mutta sitä tarkempaa ei saa selville muutenkuin operaattorin tietokannasta. Siitä sitten vain hakemaan Ei en yllytä ketään tekemään niin, mutta epäilen että kukaan täällä ei pysty noita tietoja esiin kaivamaan. Edit: itsellä staattinen IP...voinee vaikuttaa tuloksiin
Hyvin näyttää tosiaan. Kokeilin omalla ip:llä, niin vastauksena tuli kaupunki tuosta 100 kilsan päästä. Tarkka on tosiaan piru vie.
Tuossa olisi yksi hakusivusto lisää: http://www.ripe.net/perl/whois edit: nuo taitaakin liittyä samaan tietokantaan.
mulla oli joskus nortoni niin sillä kattelin mistä hyökkäykset tuli....joskus se ei saanu mitään tietoja mutta joskus näky aika tarkkaan...muistan jotain L.A ja joku street...
juu mulla meni jo tuohon 15km päähän mutta silti naapurikaupunkiin. Saattaa kyllä johtua että palveluntarjoaja on sieltä.