Mulla on nykyään semmonen ongelma että Internetti ei toimi, vaikka kaikki näyttää olevan kohdallaan. Eli minulla on kaapeli TV:n kautta tuleva netti ja verkkokortti on emolevyssä integroitu. Olen laittanut asetukset niin kuin soneran ohjekirjassa lukee ja olen koittanut manuaalisesti soneran palvelinta mutta sekkään ei toimi. Eli IP-osote on 169.***.*** jne. Eli tätä ei saisi olla jos haluaa netin toimivan. kone väittää että se on yhdistetty, mutta se lähettää paketteja muttei vastaanota. kun katson asetuksia hallitse-ikkunasta, niin kone sanoo että Ethernet controlleri puuttuu, mutta network adaptereissa lukee että molemmat integroidut verkkokortit toimisivat. Käytän Win XP:tä. Mikähän täsä mahtaa olla? Pitäskö asentaa nForce ajurit emolevyyn? Ja jos pitää niin mistä ne saa netistä kun cd-levyä ei ole?
jos käytät indegroitua verrkokorttia niin on lähes pakko asentaa ne ajurit jotka tulevat emolevyn mukana cd:llä tai hakea ne emolevyn valmistajan nettisivuilta > http://www.nvidia.com/object/motherboards.html