Eli tarkoituksena olisi tehdä toimiva internetselain omille kotisivuilleni. Näin helpottaisin hieman internetin käyttöä sellaisista koneista joissa internetin käyttöä on rajoitettu todella paljon, jolloin ei välttämättä pääse kaikille haluamilleen sivuille. Mitä ohjelmointi kieltä suosittelisitte? Onko mahdollista hyödyntää jotenkin esim. firefox-selainta vai joutuuko selaimen käytännössä tekemään kokonaan itse? Olisiko jotain hyviä neuvoja?
En oikein tiedä onko tuota edes mahdollista toteuttaa mutta luulisin että se pitää alusta alkaen koodata oliskohan vaikka javasta hyötyä? Ja CSS hän on vain tyyliin vaikuttava "kieli" Eli en näe siinä muuta hyötyä tuon selaimen kanssa kuin sivun ulkoasun. Tietysti selain pitää rakentaa niin että se tulkitsee noi kaikki merkitykset oikein eli silloin sen osaamisesta on hyötyä. En tosin itse ole mikään koodaaja mutta luulisin että noin se pitäisi tehdä .
Jos tuossa projektissa onnistut niin työpaikoista ei ainakaan tule pulaa, kuten tossa yllä sanottiin on Java ainoa järkevä vaihtoehto tuohon, eikä sekään toimi kaikkialla. Helpompi on varmaan käyttää vaikka SSH putkea jos mahdollista tai sitten VNC pyörimään kotikoneelle ja selaimella sitten siihen yhteys ja surffaamaan. Tai sitten https://www.megaproxy.com/freesurf/ tekisi tuollaisen vastaavan.
Ei minulla tuohon varsinaista tarvetta ole, mutta vaikutti vaan mielenkiitoiselta. Ei muuta kun java ohjelmointia opiskelemaan -->