Laitoin koneeseen vistan tilalle xp:n. tämän jälkeen ei yhdistä laisinkaan enään internettiin. kellään tietoa mitä tehtävissä?
emolevynä on esc amd690vm-fmh ja en ole löytänyt kyseiseen emoon ajureita oikein mistään? Olen kokeillut melkein kaikkia verkkokortti ajureita mitä olen löytänyt ja ei vain toimi.. missähän vika voisi edes olla? Tuli vain mieleen kun noita foorumeja olen selaillut että aika monella jotka vaihtanut vistasta/seiskasta xphen niin netti lakannut toimimasta. Toimisiko jos ostaisin erillisen verkkokortin koneeseeni?
Ilmeisesti kyseessä on Fujitsu Siemensin pakettikone tai sellaisesta irroitetun emolevyn ympärille kasattu kone? Eikö Fujitsun sivuiltakaan löydy verkkokortin ajureita XP:lle? Jep, XP:n ajurituki on alkanut olemaan huonompi ja tämä korostuu entisestään silloin kun on kyse pakettikoneista tai läppäreistä kun emolevyt ovat valmistajille kustomoituja. Uskoisin kyllä että toimii melkein heittämällä.
Fujitsun sivuilta ei löydy kuin vistaan. ei oikein ensimmäisenä vaan innostaisi alkamaan uutta verkkokorttia ostamaan olen selannut varmaan googlen 10000kertaa läpi ja ei oikein vaan sopivaa tuppaa löytymään. kai se on pakko lähteä kauppaan mistähän saisin tuon emolevyn piirisarjan selville?
tänään haen kaverilta irrallisen verkko kortin ja kokeilen korjautuuko ongelma jos ei niin lisää metsästystä. kiitoksia teille näistä kuitenkin Edit1: laitoin toisen verkkokortin ja nyt toimii niinkuin pitääkin. Edit2: ihan näin tuli mieleen kun koneen lämpöjä kattelin.. että onko näyttiksen ja prossun lämmöt ylhäällä kun lämpöä on 50-53astetta?