Joo, eli hankin tuossa XP pro 64-bittisen windowsin eli se on muistaakseni Windows XP Professional x64 version 2003 SP1. Yritin siihen Norton internet security 2007 asentaa mutta sanoo, että täytyy olla windows 2000 SP3 tai XP 32-bit edition. Yritin etsiä jotain Service Packia siihen, mutta microsoftin sivuilla höpstiin jotain, että XP pro 64-bittiselle ei ole SP2:sta ja jos haluaa niin voi saada lisätietoa jotta voi hankkia xp pro x64 version 2003:n.. Ja siis kun minullahan on tuo, eikä siellä muuta lukenut aiheesta. Tai sitten minä en vain nähnyt. Mutta siis ongelma oli nyt se, että kun en saa sitä asennettua, tai sitten olen niin metsässä, etten osaa. Voisiko joku kertoa ystävällisesti, että mitä mun pitää tehdä, koska olis ihan kiva saada se asennettuakin. Pitääkö jostain hankkia joku Service pack tai jotain "ylimääräistä" että saa asennettua vaikako mitäkö hähkö? :/
"SP2:sta ei ole julkaistu Microsoft Windows XP 64-Bit Edition -käyttöjärjestelmän kanssa yhteensopivaa versiota. Jos haluat käyttää Windows XP -järjestelmän 64-bittistä versiota, ota yhteyttä Microsoftiin Windows XP 64-Bit Edition Version 2003:n hankkimiseksi." Juuri näin kerrotaan mikkisoftan sivuilla...
Jos Norton sanoo, että pitää olla Windows 2000 SP3 paketilla tai XP 32 bittinen, niin silloin ei ohjelma käy XP PRO 64 bittiseen käyttikseen. Se ei ole kiinni siis siitä onko sulla PROn SP1 tai SP2, vaan siitä että käyttis on 64 bittinen. Kysy Nortonilta, mikä sitten neuvoksi tai vaihda toiseen tietoturvaohjelmaan, joka sopii koneeseesi. Ei yhteensopivuuskysymyksiin ole mitään Packeja, jos tähän olisi niin Nortonin asiakaspalvu tietää ja kertoo miten menetellä (esim. jos jokin muu Nortonin ohjelmista käy).