mozilla kyllä pelittää mutta tuo explorer ei suostu menemään nettiin ja siitä syystä en saa esim. joitain päivityksiä ladattua.. mistä tämä voi johtua kun muilla ohjelmilla netti toimii.. eikä paomuurinkaan pitäisi olla esteenä. niin ja messinger antaa tälläisen errorin "80072efd" tuo on tullut monella muullakin vastaan mutta en löytänyt mistään ongelmaan ratkaisua.
en löytänyt tuoltakaan ratkaisua koska messenger käyttää IE:n asetuksia eikä IE toimi. olen palauttanut kaikki alkuperäiset asetukset eikä sekään auttanut ongelmaan.. ensin pitäisi saada tuo internet explorer(IE) toimimaan. "käyttis vista 64"
osaisiko joku sanoa että mikä tässä voi olla kun ei IE toimi? olen yrittänyt kaikenlaista mutta keinot alkaa loppua kesken. eli olen vaihtanu kaikki IE:n asetukset alkuperäisiksi ja kokeillut noita IE:n antamia ohjeita. Tämä ongelma voi johtua useasta syystä: Internet-yhteyttä ei enää ole. WWW-sivusto on tilapäisesti poissa käytöstä. DNS-palvelimeen ei saada yhteyttä. DNS-palvelimen luettelossa ei ole lueteltu tätä toimialuetta. Jos tämä on HTTPS-osoite, napsauta Internet-asetukset, napsauta Lisäasetukset ja varmista Suojaus-osiosta, että SSL- ja TLS-protokollat ovat käytössä. nuo kaikki pitäisi olla kunnossa mutta IE vaan ei pääse nettiin mozilla ja muut ohjelmat kyllä toimii mutta en saa päivityksiä ladattua kun ei ole IE kunnossa.
ei ole välityspalvelin päällä.. koitin juuri ladata mediaportal ohjelman mutta asennus epäonnistui ja tuli seuraava virhe teksti Download of settings file failed. please rewiew your IE configuration. corrupted config file, if found, will now be deleted. niin että mitäs tässä nyt seuraavaksi voisi tehdä?