Internet Explorer 7 Beta 2 ladattavissa

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi perhana 08.03.2006.

1. perhana

perhana Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En tiedä onko kuinka moni jo asian huomannut, mutta itse huomasin tänään että tuo kauan odotettu uusi IE7 on vihdoin laitettu yleiseen jakeluun microsoftin sivuille, ja ensi kokemukset ainakin itselläni tuntuvat melko hyviltä, eroaa kyllä entisestä IE6:sta melko huomattavasti.

Ensimmäisenä pisti silmään 'phishing' esto ja 'feeds' pikanäppäin joka näyttää viimeiset sivulle tehdyt päivitykset, ja kätevänä pikanäppäimenä löytyy myös sivun alalaidasta zoomaus

beta version saa ladattua tuolta:
    http://www.microsoft.com/windows/IE/ie7/default.mspx

[bold]huom: englanninkielinen, enkä tiedä onnistuuko poisto ja siirtyminen takaisin IE6:seen kun en ole kokeillut[/bold]

2.  
  3. kumiorava

kumiorava Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    juu no ei kyllä oikein sytytä. ainakii tämä beta-versio näyttää olevan ihan suoraan sanottuna paska :D tosin nämä pahimmat virheet tässä on semmosia mitkä todennäkösemmin tullaan lopulliseen versioon korjaamaan.

Puuttuu vielä paljon ominaisuuksia, joita toivoisi selaimesta löytyvän. esim salasanojen tallennus jne jne. kyllä taitaa pysyä mozillassa.

EDIT: 10 min ehdin surffailla kun IE päätti kaatua:
    "Internet Explorer on havainnut virheen, ja tuote on suljettava. Pahoittelemme häiriötä."

Myöskään kaikkia pop-uppeja ei blokannu. Suurin huono puoli että ei tarjoa mitään omaa tai uutta, joka saisi populan vaihtamaan takasin IE:hen. On vielä pahasti jäljessä mm. mozillaa ja operaa

Mutta jos tässä positiivisia puolia haetaan, nii onhan tuo ihan kivan näkönen.

Viimeksi muokattu: 10.03.2006
  4. perhana

perhana Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla on koneessa varmaan jotain vikaa, kun tää ei oo näiden parin ensimmäisen päivän käytön aikana kaatunu kertaakaan eikä antanu ensimmäistäkään virheilmoitusta, kaikki sivut on myös auenneet kiukuttelematta ja jopa salasanan tallennusta kysytään automaattisesti... jopa se popup-esto on helppo vaihtaa oletusasetuksena olevasta 'mediumista' 'high' asentoon eli block all pop-ups ja eston väliaikainen ohitus (override) onnistuu tarvittaessa ctrl+alt yhdistelmällä...

Eli ei kyllä saa tämäkään versio meikäläistä siirtymään minkään muun selaimen tai selainviidakon käyttäjäksi, tää yksi selain koneella riittää ;-)

5. arcanix

arcanix Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Hmm, eihän noita ie:n final-versioitakaan uskalla käyttää, niin miksikäs beta sen parempi olisi :) Kyllä firefox hoitaa hommansa, ja jos jotain puuttuu niin sen varmana extensionina saa.

6. kumiorava

kumiorava Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    juu tottakai on mahollista että tämä minun konevanhuskii jo kusee sen verran että ei vaan kaikki pelitä. kyllä opera ja firefoxkii mulla tässä sillon tällön kaatuilee. Tuli vähän turhan negatiivinen sävy tuohon edelliseen viestiin, mutta johtunee varmaan siitä että oon vähän kyllästyny IE:hen ja tykkään paljo mozillasta... Katellaan nyt millanen se final versio tulee olemaan mutta en usko että tulee selainta vaihdettua

7. lettas

lettas Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    221
    Pisteet:
    93
    Eli tiivistetään:

Latuuta jos olet exploreria tottunut käyttämään, tarjoaa varmasti lisää tietoturvaa ikivanhaan kutosversioon verrattuna.

Älä latuuta jos mozilla / opera sujuu vaan odottele rauhassa lopullista versiota windows-updaten kautta.

8. teppoI

teppoI Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Pisitnpä nyt lataukseen vaikken IE:tä käytäkkään.

Koskakohan olen viimeksi muuten aukaussut IEn, taitaa olla vähän aikaa jo...

9. Nortti

Nortti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  10. Supo

Supo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu saa kyllä aika erinomainen olla että Firefoxista siirtyisin takas mikkisoftaa käyttämään :)

Jaa tämä sivu