Internet Explorer 6 ongelma

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi gain 28.12.2003.

1. gain

gain Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    En tiedä mistä johtuu, mutta Internet Explorerin kanssa on ilmennyt seuraavanlaisia ongelmia. Esimerkiksi jos haluan vaikka tallentaa kuvia web-sivuilta (save picture as..), niin IE ei enää anna tallentaa, kun bmp-muotoon, vaikka kohde kuva olisi jpg.

Toinen ongelma on ollut seuraavanlainen, eli jos haluan katsoa esim. Internetissä jonkun sivun source koodia, niin vaikka painan oikealla hiiren näppäimellä View Source, mitään ei tapahdu (avaudu esim. notepad).

Olen asentanut Internet Explorer uudelleen ja Internet Explorer 6.0 Service Pack 1, pitäisi olla asennettu. Mutta vaikka Servive Pack 1 on siis asennettu ja yritän tehdä jotain päivityksiä tulee herja "Tämä päivitys edellyttää, että Internet Explorer 6.0 Service Pack 1 on asennettu".

Ongelmat alkoivat ilmeisesti sen jälkeen, kun poistin Spybot:lla jotain turhia sovelluksia koneelta.

Osaisikohan joku sanoa, mistä tämä johtuu tai mitä kannattaisi tehdä?

Enkä halua sitten kommentteja, että asenna Opera, Mozilla...

2.  
  3. mika

mika Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    kattos löytyykö ne vielä SpyBotin "Varmuuskopiot"-sivulta (se ensiapulaukku-kuva siinä vasemmas reunas), koitas sieltä palauttaa ne ja koita sit miten toimii. Jos toimii ok, poistele niitä yksitellen ja kato jos joku tarttis säilyttää.
    ..oon kyl kaikki poistanu mitä se löytää ja kaikki pelaa hyvin

Viimeksi muokattu: 28.12.2003
  4. Tuff

Tuff Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Mikä käyttis sulla on käytössä?
    jos XP tai W2K kokeile onko sama vika eri profiilissa.
    XP:ssä ja W2K:ssa auttaa moneen vikaan profiilin poisto ja uudelleen luonti.

5. gain

gain Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jep, mä katoin. Olin poistanut varmuuskopiotkin, mutta luulen kans, että ei nuo Spybotin avulla poistetut tiedostot vaikuta välttämättä mitään tuohon.

Käyttis on XP. Täytyy kokeilla tuota profiilin poistoa ja uudelleen luontia, jos vaikka alkaisi pelittämään.

Kiitokset molemmille vihjeistä!

6. gain

gain Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tuo uuden profiilin luominen ratkaisi ongelman. :)

Edit: Kaikki on nyt siis ok.

Viimeksi muokattu: 29.12.2003

Jaa tämä sivu