Elikkä, kun yritän mennä koneella nettiin, niin se ei päästä minua, on kokeiltu, internet kaapeli on kunnossa. Jostain kuulin että pitää hakea jotkut ajurit tai jotain? Mistä siis nämä löydän. Jos tästä on jotain hyötyä niin emolevy on Compaq 0804h mallia..
Emolevyn ajurit asennettu? Koneessa lienee integroitu verkkokortti? Koneen mukana tulevilla cd-levyillä pitäisi olla ajurit joilla pääsee alkuun. Onko mahdollista että softapalomuuri estää yhteyden?
Tuli tässä kaverilla kysymys että jos ei tuota CD:tä ole niin mistä ne ajurit sitten saa hommattua? Hmm..
Internetissä usein valmistajan sivuilta löytyy uusimmat ajurit kun vähän etsii. Itse hankin aina uusimmat ajurit netistä ennakkoon, siirrän jonnekin talteen mahdollisen windowsin uudelleenasennuksen ajaksi ja asennan suoraan uusimmat ajurit.
Mitkä niistä sitten valitsen. Compaq.comin sivuilla kun laitan hakuun Compaq 0804h niin saan 119 eri ajuria. Ja siellä ei löydy juuri tuon nimiselle emolevylle ajureita.. Voisiko joku antaa vaikka linkin mistä saisin ajurit. Olen kohta 5 päivää yrittänyt sitä saada toimimaan..