Okei eli olen päivittämässä konettani jonka olen ostanut vuosia takaperin. Tämän hetken kokoonpano: Asus P5Q-Pro Intel Core 2 Duo E8400 3GHz Kingston 4x1GB DDR2 800MHz Club 3D 8800GT 512mb 500W Chieftec Tarkoituksena päivittää prosessori Quad 2,66GHz ja kellottaa se 3GHz. Virtalähde uusia 750W ja sitten näytönohjain josta en ole niinkään varma. Haluasin kuulla mielipiteitä ja kommentteja siitä, miten 5770 pyörittää uusimpia pelejä kuten CODMW2, BFBC2. EDIT: Tarvitaanko 750W virtalähdettä vai kävisikö pienempi kokoinenkin?
Kerro tarkempi malli virtalähteestäsi lähinnä 12V ulostulo. Olen aika varma että tuo sinun vanha virtalähde riittää.
http://www.jimmspc-store.fi/tuote/GPS-500AB-A?t=false Tässä on entinen virtalähde. Jossei sitten tuota virtalähdettä tarvi niin vois varmaan pistää vähän rahaa parempaan näytönohjaimeen tai muisteihin?
Virtalähteesi riittä Quadille ja GTX260 / 5770 oikein mainiosti. Käytä säästyneet rahat esim. parempaan cooleriin niin saat prosessorista enemmän tehoa irti. Suosittelen tuota 5770, sillä se ei paljoa vie virtaa, on kohtuu tehokas ja tukee dx11. Toki voit ostaa tehokkaamman radeonin säästyneillä rahoilla myöskin. Muisteja ei kannata uusia jos ne on vaan ehjät, et hyödy yli 4gigasta muistia juurikaan..