inkclubin mp3-soitin

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista -osiossa. Ketjun avasi pete114 03.05.2005.

1. pete114

pete114 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    olisko kenelläkään kokemuksia kyseisestä soittimesta. kertokaa vähän hyviä ja huonoja puolia soittimesta.

2.  
  3. hape

hape Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itellä on semmonen kokemus et 128mb soitin olikin yllättäen 91mb soitin, eli 26% tilasta puuttui. Että se siitä kaupasta. Yritän saada palautettua, katotaan kuinka onnistuu. Samoin muuten soittimessa oli usb 2.0 vaikka ilmotettiin et on 1.1, eipä toimi mun konees.

4. satajet2

satajet2 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo ei suoranaisesti kokemuksii oo mut olen tilannut kyseisen soittimen 3 kuukautta sitten eikä ole vieläkään tullut... :(

5. hape

hape Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Se hyvä puoli siinä kaupas kyllä oli että sähköposti tuki toimii aika moitteettomasti, vastaa todella hyvin ja asiallisesti heti seuraavana arkipäivänä. 2 kertaa olen lähettäny postia sinne ja molemmilla kerroilla toiminu tosi hyvin. Osasivat suomeaki moitteettomasti vaikka ruotsalainen kauppa onki.

6. hape

hape Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Se hyvä puoli siinä kaupas kyllä oli että sähköposti tuki toimii aika moitteettomasti, vastaa todella hyvin ja asiallisesti heti seuraavana arkipäivänä. 2 kertaa olen lähettäny postia sinne ja molemmilla kerroilla toiminu tosi hyvin. Osasivat suomeaki moitteettomasti vaikka ruotsalainen kauppa onki.

Ja tilaa nyt ihmees uudestaan jos 3kk sitte oot tilannu. Mut suosittelen kyllä ostamaan jostain muualta. Jos 3kk sitte tilasit niin ei se enää tuu.

Viimeksi muokattu: 23.05.2005

Jaa tämä sivu