olisko kenelläkään kokemuksia kyseisestä soittimesta. kertokaa vähän hyviä ja huonoja puolia soittimesta.
Itellä on semmonen kokemus et 128mb soitin olikin yllättäen 91mb soitin, eli 26% tilasta puuttui. Että se siitä kaupasta. Yritän saada palautettua, katotaan kuinka onnistuu. Samoin muuten soittimessa oli usb 2.0 vaikka ilmotettiin et on 1.1, eipä toimi mun konees.
Joo ei suoranaisesti kokemuksii oo mut olen tilannut kyseisen soittimen 3 kuukautta sitten eikä ole vieläkään tullut...
Se hyvä puoli siinä kaupas kyllä oli että sähköposti tuki toimii aika moitteettomasti, vastaa todella hyvin ja asiallisesti heti seuraavana arkipäivänä. 2 kertaa olen lähettäny postia sinne ja molemmilla kerroilla toiminu tosi hyvin. Osasivat suomeaki moitteettomasti vaikka ruotsalainen kauppa onki.
Se hyvä puoli siinä kaupas kyllä oli että sähköposti tuki toimii aika moitteettomasti, vastaa todella hyvin ja asiallisesti heti seuraavana arkipäivänä. 2 kertaa olen lähettäny postia sinne ja molemmilla kerroilla toiminu tosi hyvin. Osasivat suomeaki moitteettomasti vaikka ruotsalainen kauppa onki. Ja tilaa nyt ihmees uudestaan jos 3kk sitte oot tilannu. Mut suosittelen kyllä ostamaan jostain muualta. Jos 3kk sitte tilasit niin ei se enää tuu.