Koetin etsiskellä haulla, mutta ei tullut toivottua tulosta. Noihin tiedostoihin kerääntyy siis valtava määrä dataa nettikäyttäytymisestä. Ja käsin niitä ei pysty tyhjentämään/tuhoamaan. Onko joku kuningassofta joka pystyisi kerralla putsaamaan kaikkien index.datien sisällöt? Ellei ole, niin voiko ne jollain konstilla itse tyhjentää/tuhota? En vain haluaisi levitellä kaikille yksityisiä tietojani, kun luovutan koneeni käsistäni. Ihme tiedostoja, kun vaarantavat yksityisyyden ja estävät kaikki niihin kohdistuvat toimenpiteet. Kiitos.
toinen linkki googlesta löysi tän: http://www.lumonetti.fi/portaali/tietoturva/artikkelit/poista_nettiselailun_jaljet.html
Kiitos. Vaikuttaa ihan pätevältä työkalulta. Olen ajanut pari sovellusta jotka väittävät putsaavansa index.datien sisällön, mutta joistain sitä tavaraaa löytyy operaation jälkeen ihan älyttömästi. Voikohan kaikkien indexien kylmä putsailu aiheuttaa mitään toimintahäriöitä? Datan määrä kun on niin iso, ettei niitä yksitellen jaksasi millään käydä läpi.
eihän tuosta mitään haittaa pitäisi olla koska historia tietoja ne vain ovat. Turhaa dataa vaan yksinkertaisesti.
Itse olen käyttänyt kyseistä ohjelmaa jo pitemmän ajan ja mitään ongelmaa ei ole koskaan esiintynyt. Kone toimii kuin uutena.