Imagen purkaminen Winrarilla

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi Degra 13.04.2008.

1. Degra

Degra Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla olisi sellainen ongelma kun filmi on image-muodossa ja se pitäisi purkaa Winrar-nimisellä ohjelmalla, niin että siitä saisi ne videotiedostot ja äänitiedostot auki. Suomenkielisellä Winrarilla osasin tuon tehdä mutta nyt käytössä englanninkielinen enkä millään saa sitä toimimaan. Joten miten tuolla Winrarilla saisi imagen purettua video- ja äänitiedostoihin.

Kiitos paljon avusta!

2.  
  3. microbi

microbi Active member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    68
    ?
    Kun en tiedä missä formaatissa tuo image on (*.img? vai *.iso tjsp)... Mutta Winrar ja "Extract" hoitaa asian ainakin minun koneellani (itse käytän mielummin 7-Zip nimistä softaa - ilmainen ja taitaa saada suomeksikin). Tosin tässä tapauksessa itse käyttäisin UltaISO tai PowerISO:n tapaista softaa. Toinen hyvä ajatus mielestäni olisi mountata image esim. Virtual CloneDrive tai Daemon Tools softalla = sitten sen voi kopioida (ne avatut tiedostot) suoraan sieltä virtuaali asemalta omalle kovalevylle.

Tuossa nyt pari ideaa.

//pari SUUREMPAA typoa..muut saa olla :eek:

Viimeksi muokattu: 13.04.2008
  4. Degra

Degra Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitos kovasti vastauksestasi, piti tietenkin kertoa mutta unohdin että käyttis 64-bittinen Vista, mun mielestäni olen saanut homman toimimaan ok ihan lontoonkieliselläkin Winrarilla vaikka pääosin olen käyttänyt suomenkielistä, siis Xp:ssä. Nyt sain sen toimimaan tälle englanninkieliselläkin Winrarilla mutta hirveen monimutkaisesti tuon videon avasi. Se oli .nrg-formaatissa oleva image.

5. jawa75

jawa75 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Älä pura imagea vaan "mounttaa" se esim daemon toolsilla, tämän jälkeen voit kopioida haluamasi tiedostot imagelta aivan samanlailla kuin levy olisi fyysisessä asemassa.

6. Degra

Degra Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Toimiiko tuo ohjelma 64-bittisessä Vistassa ja tarkoitus olisi siis purkaa koko helahoito audio- ja videotiedostoihin, josta AutoGordian Knotilla tekisin Divx-videon.

7. microbi

microbi Active member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    68
    Kun itsekkin jo edellä ehdotin tuota "mounttaamista", nyt sitten kyseessä Vista 64-version - Alcohol 52% pitäisi toimia tuossa (Daemon Tools:lla on myös 64-bit versio, Virtual CloneDrive EI toimi 64-bit Vistassa)

8. Degra

Degra Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No, mä väsäsin omiin tarpeisiin tällaisen ohjeen, jos siis käyttää Winrar-ohjelmaa;

Dvd-elokuva, joka on image-muodossa, saa purettua
    Winrar-ohjelmalla allaolevan ohjeen mukaisesti.

Klikkaa oikeanpuoleisemmalla hiirellä imagesta ja
    valitse "Add to Archive" ja valitse kohdekansio ruutuun
    ja klikkaa ok.

Kaksoisklikkaa Winrar-kuvaketta.

Klikkaa ruudussa olevaa imagetta oikean puoleisemmalla
    hiirellä ja klikkaa kohdasta view file. Valitse molemmat
    tiedostot ja klikkaa Extract to sopivaan kohdekansioon.

Viimeksi muokattu: 13.04.2008
  9. skyrben

skyrben Guest

hiiren oikea nappi ja vaikka "extract here"

Jaa tämä sivu