imagemixer 3 se ver.5 ,tällänen ohjelma tuli canon videokameran mukana ongelmana mulla on et kun kuvaketta klikkaan se ei aukase ohjelmaa tai joskus aukasee pääsivun mut kun yrittää hakee videota koneelta se ei tee mitään,,mitä olen tehny väärin,,voisko joku jolla on sama ohjelma helppii mua,,et sais editoituu noita videoita ,,kiitti jo etukäteen..
Minulla on ollut tuo ohjelma koneella viime kesästä lähtien enkä ole aikaisemmin huomannut että se tosiaan käynnistyy vähän miten sattuu silloin kun sitä yrittää käynnistää ilman että kamera on kytketty. Itse olenkin käyttänyt sitä pelkästään videon tuontiin niin että kun USB-johto on kiinni ja käynnistää videon tuonnin niin yleensä se ohjelma on auennut aivan normaalisti ja nopeasti. Editointiin tuota ohjelmaa ei kyllä kannatta edes yrittää käyttää, niin puutteellinen ja onneton tuo kyllä on. Itse olen yli 8 vuotta videokameran videoita editoinut Pinnaclen Studion eri versioilla, tällä hetkellä käytössä jo aika vanha 11 plus versio jolla kuitenkin tätä HF200:n FullHD-videota pystyy helposti käsittelemään. Mutta koska ImageMixeri tekee tuodusta videosta kansiot päivämäärän mukaan niin videon tuonti kannattaa mielestäni kuitenkin tehdä sillä.