Jo heti alkuun ilmoitan, että olen etsinyt vanhoja viestejä. No, sitten asiaan. Olen tehnyt Alcohol 120% ohjelmalla imagen yhdestä pelistä (The Sims Superstar). Olen myös luonut virtuaali aseman (F) ja olen laittanut sen pelin siihen virtuaaliasemaan. Mutta kun yritän käynnistää peliä (virtuaalia asemasta) peli käynnistyy normaalisti, mutta kun on lataamassa herjaa, että pitäisi laittaa cd-levy cd-asemaan. No, kun aikansa yrittää, niin kyllä se päälle lähtee. Mutta se on todella ärsyttävää, kun joutuu monta kertaa yrittämään ? Onko teillä ollut vastaavanlaisia ongelmia ? Entä oletteko kokeilleet tätä (http://skaar.k-netti.nu/main/custom.asp?wid=4158&customID=4623) Entä millä ohjelmilla teette yleensä imagen tai millä ohjelmalla teette virtuaaliaseman ? Jos satutte tietämään linkkejä tai viestejä (En tarkoita niitä viestejä, joissa kerrotaan lyhyesti miten teet imagen ym.) voisitteko kertoa ? Kertokaa mielestänne paras ohjelma, mielellään perustelut. Sitten kysyisin vielä crackeistä. Nehän ovat laittomia, vai ? Tarkoitan siis ”No-CD” crakkeja. Eikö se ole vähän sama asia kuin image pelin pelaaminen virtuaali asemasta ? Kiitos jo etukäteen vastanneille (Jos nyt edes kukaan vastaa)