Image-tiedostosta

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi dorian 09.11.2003.

1. dorian

dorian Guest

Koneellani on 773 454 KB kokoinen ISO image -tiedosto joka on Play-levy. Yrittäessäni käynnistää erästä ohjelmaa kone kertoo että tarvitsee Play-levyn. Olen purkanut image Isobuster-ohjelmalla tiedoston koneelle ja koittanut poltella sitä levylle mutta ei toimi. Image tiedosto kun on muuten niin iso etten saa sitä mahtumaan levylle. Mikä avuksi?
    Olen siis täysin newbie koko hommassa.

Pitääkö ostaa suurempi levy johon imagen voisi poltella vai pitääkö image muuttaa jollain ohjelmalla ennen polttamista?
    Onko ISO imagea pakko polttaa levylle, eikö ohjelma löydä sitä koneelta?

Kiitokset niille jotka vaivautuvat auttamaan

2.  
  3. lettas

lettas Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    218
    Pisteet:
    93
    jos itse image on toimiva, niin mikset kokeilisi jotain virtual-cd asemaa. Hae topiceja vaikka daemon toolseista.

4. lettas

lettas Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    218
    Pisteet:
    93
    -------

Viimeksi muokattu: 09.11.2003
  5. chopper

chopper Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tuo image mahtuu aivan hyvin tavalliselle 700mb:n cd:lle. 800mb:n imagetkin menevät tavallisille 700mb:n cd:lle.

6. dorian

dorian Guest

En ole saanut imagea mahtumaan levylle ainakaan neron kanssa. Olen koittanut kaikin erin tavoin mitä olen keksinyt. Herjaa aina ettei ole tarpeeksi tilaa. saattaa tietysti olla että asetuksissa tai muussa jotain vialla mitä en osaa korjata.
    Täytyy koittaa tutkia tuota Virtual-cd-asemaa.
    Kiitokset vastanneille.

7. m77

m77 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    sitä imageahan ei kuulu purkaa mitenkään, vaan käynnistät sen neron, kun siihen aukeaa se new compilation ikkuna niin painat cancel. sitten sieltä ylhäältä valitset File->Burn image... ja haet sen .iso tiedoston ja ei ku polttamaan.

8. dorian

dorian Guest

Käynnistin neron ja tein niin kuin sanoit m77. Nero heittää heti vastapallon:
    Annettu lohkokoko ei vastaa imagen pituutta. Lohkokoko saattaa olla virheellinen. Haluatko korjata arvon vai ohitatko ongelman.
    Eli taas WTF?

Koitin ohittaa ongelman mutta ilmoittaa ettei matsku mahdu edelleenkään levylle.

9. dorian

dorian Guest

Kokeilin myös pistämällä toisen lohkokoon, jolloin sain ensimmäistä kertaa imagen mahtumaan levylle.
    Ohjelmani ei suostu silti toimimaan sillä.
    Myöskään Virtual cd-player ei auttanut.

10. m77

m77 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No, ei kai siinä sitten auta muu kuin mennä ostamaan kyseinen peli.

11. DimaWee

DimaWee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ensinnäkin varmistu siitä että kyseinen iso on tosiaankin play levy koska aika usein se on erillinen levy... Ja sitten mene katsomaan kyseiselle ohjelmalle personoitu nocd tiedosto ja kopioi se alkuperäisen exe tiedoston päälle.

12. Pein

Pein Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kyllä nuo .iso imaget on yleensä aika lailla saman kokoisia kuin mitä ne vievät levyltä tilaa.
    Joten kokeileppa ihan piruillakses vaihtaa tiedosto pääte .bin:ksi ja kirjota sille sopiva .cue tiedosto notepadilla niin ei tartte ruveta poltteleen mitään vaan senkun mountaat vaikka daemon toolsilla tai sillä neron virtual-ceedeellä.
    Cue-tiedosto sen takia ku d-tools ei tainu osata mountata tollasta imagea ilman sitä.

Jaa tämä sivu