Apple on takuuasioissa senverran kusipäinen että voi olla ettei. Ei ne missään nimessä uutta konetta sulle anna. Kannattaa olla yhteydessä lähimpään Applemyyjään tai suoraan Applelle. Sieltä saat varman tiedon.
Luin tuossa juuri jokuaika sitten, että asiakas oli ostanut uuden iMacin ja siinä oli kuollut pikseli. Pelkkä soitto Applelle riitti ja ne antoivat uuden tietokoneen. Tässä on Applen pixelitakuusta. http://support.apple.com/kb/HT1721?viewlocale=fi_FI
No hyvä juttu jos sai uuden koneen Ittellä meni btw tästä MBP:stä kuulokeliitännän nipsutin (pitää liitännän kiinni) rikki niin meni logiikka takuuseen 800€ operaatio pienestä metallipalasta
Ai mitäkö? Tässä mä nyt sitä käyttelen Eli uusi logiikka (emolevy) tähän vaan vaihdettiin. Mitään kuluja ei minulle operaatiosta tullut, vaikka logiikkaa läheteltiin Saksaankin asti... Ostin samalla vielä applecaren jos tulee ongelmia. Niin, ja n. 2 viikkoa meni kaiken kaikkineen. Joskus kun oli HP:n läppäri ja se meni 3 kertaa takuuhuoltoon niin lähes 3kk kesti joka kerta ennenkuin tuli takasin
Se on usein tuurista ja tapauksesta kiinni... Näissä 27" imaceissä on se kellerrysongelma ja sitä saattaa ilmetä 21,5" mallissakin. Jotkut ovat saaneet uuden koneen monta kertaa ja toiset joutuneet käyttämään keltaista konetta kun huolto on todennut että "ihan hyvä tuo näyttö on". Riippuu paljon ostopaikasta, jos se on suoraan Apple Storesta niin takuu on useimmissa tapauksissa toiminut paremmin. Soita ja kysy