1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ilmoitus uusista viesteistä ketjussa, jossa itse aktiivinen. (Ei Emailiin)

Viestiketju Palautetta ylläpidolle -osiossa. Ketjun avasi Lasse87 11.06.2006.

  1. Lasse87

    Lasse87 Regular member

    Liittynyt:
    23.08.2005
    Viestejä:
    236
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olisi mukavaa, jos heti kirjautumisvaiheessa tulisi näkyviin luku, montako uutta lukematonta viestiä on tullut johonkin keskusteluun, johon itse on osallistunut. Kirjoitan esimerkin -
    Menen osioon "Lista kaikista keskustelualueillemme kirjoittamista viesteistäsi". Näen jonkun keskusteluaiheen, esim:
    "Miten lisätä subit aviin (4)" <---- luku 4 tarkoittaa siis 4 uutta viestiä joita en ole vielä lukenut.
    Tämä olisi ihan kiva parannus :) Ainakaan ei tarvitse tuhlata turhaan aikaansa siihen onko tullut uusia vastauksia johonkin keskusteluun jos voi olla jo varma ettei ole tullut.
    EDIT: Vasta äsken tajusin, että keskustelujen kohdalla on aika milloin viimeksi siihen on kirjoitettu. Mutta uudistus voisi selkeyttää tätäkin.
     
    Viimeksi muokattu: 11.06.2006
  2.  
  3. pkaksp

    pkaksp Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    11.01.2005
    Viestejä:
    12,231
    Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Ketjun ala- ja yläosasta löytyy nappi jolla saat minkä tahansa haluamasi ketjun sähköpostiseurantaan. Eli saat ilmoituksen mailiisi kun ketjuun ilmestyy uusia viestejä.
     
  4. Lasse87

    Lasse87 Regular member

    Liittynyt:
    23.08.2005
    Viestejä:
    236
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ainiin. Tämän unohdin jo tyystin. Hyvä kun muistutit! :)
    Toisaalta uudistus helpottaisi jopa sitäkin ettei tarvitsisi tuhlata aikaansa sähköpostinsa tarkistamiseen. Nopeuttaisi kiireisen käyttäjän elämää, eikä tarvitsisi hukkua suureen sähköpostimäärään :D (Itse en kyllä ole kiireinen, mutta näppäryys kaikessa)
     
    Viimeksi muokattu: 11.06.2006

Jaa tämä sivu