Moro, me ollaan aika paljon koneella koulussa ja välitunneilla ollaan pelattu mm. lieroXia ja wormsia lanilla. Näitä yhdistää se että ne saa helposti muistitikulle ja siitä nopeasti koneelle siirrettyä eikä vie paljoa tilaa, toimii hyvin ja nopeasti. Tokihan noita voi pelata myös ihan muistitikulta... Aiemmin mainitut pelithän ovat aivan mahtavia mutta silti tekisi mieli vaihtelua. Esim. FPS olisi mahtava. Olisiko teillä suositella jotain ilmaista peliä ?
Hyvä tuollainen pieni fps-lan olisi Paintball 2, joka perustuu Quake 2:een Ei kuitenkaan tarvitse itse Quakea, toimii ihan tuollaisenaan.
Olettekos kokeillut vielä Call of dutya? Itse hakattiin tuota koulussa kunnes atkn maikka tajus mitä tehdään ja kielsi tikkujen käyttämisen koulun koneissa...
Ittelläni ja parilla kaverilla on Enemy territory koneella Sitä hakataan aina ATK-Tunnilla hiki kikkelissä.
GeneRally on myös hyvä suomalainen & ilmainen (auto)peli, tosin sitä pelataan yhdellä koneella, joten kovin montaa pelaajaa ei voi siinä olla (ellei ole jättikokoinen näppis ja/tai pienet kädet). Tilaa se vie vajaa 4 megaa. Niin ja omien ratojen tekeminenkin on todella helppoa ja niitä saa netistä vielä lisää. Räiskintänä tulee mieleen Counter-Strike 1.6, tosin se ei ole ilmainen. Mutta silti todella hyvä LAN peli. Myös Quake III on mukava, tosin sitä ei kovin helposti enää löydä. Edit, typo, perkele.
Kiitoksia nopeista ja ytimekkäistä vastauksista (taas kerran). GeneRally on muuten aivan mahtava peli Siksi tässä onkin tarkoitus että olisi pienikokoinen peli jonka saa nopeasti alt+tabilla piiloon jos pelaa kesken tylsän tunnin. Tosin nuo kunnon lanit sijoittuu välitunneille...
Minä löysin netistä pelin nimeltä Soldier Of Fortune II MP Demo. Pelattiinpa tänään sitä 4vs4 koulussa ja hauskaa oli. Olisiko jollain mainitsemisen arvoista alle 100mb multiplayer demoa jostain fps pelistä ?