Onko tiedossa mitään sivustoa, joka tarjoaa ilmaisia, laillisia torrentteja esim. suurista linux paketeista tai muista ilmaisohjelmistoista?
kaikki torrentit on laillisia ja veikkaisin että suurin osa on ilmaisia(en ole koskaan nähnyt maksullista torrenttia) oletkos huomannut tuota Toimivia trkakkereita ketjua http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/164239
Onhan asia noinkin, mutta tässä mitä todenäköisemmin ei haettu mitä tahansa trackeriä, vaan sellaista josta löytyy ilmaisohjelmia, ilmaispelejä, ilmaiselokuvia ja ilmaismusiikkia. Itse olen kanssa tällaista vähän kaipaillut, eritoteen suomalaista. Jos jollakin on ylimääräistä aikaa ja intoa, niin perustappa tällainen trackeri, jonka kanssa ei varmasti tule virkavallan kanssa hankaluuksia. Jos kukaan ei perusta, niin voin itse harkita.
Onko tänäpäivänä kellään vastausta tähän samaiseen kysymykseen? Kaipaisin jotain sivustoa mistä voisi latailla torrentteja, mitkä eivät riko tekijänoikeuksia.. EDIT: btw, vähän väärälä keskustelualueella tämä..
Kannattaa tarkistaa viestin päiväys ennen ihmettelyjä. Viesti on vuodelta -06 joten voi olla että ko. sivustolta ei enää latailla yhtään mitään.
Kuka nyt torrenteina latailee niitä ilmaisia tiedostoja, videoklippejä ja sun muita. Uskon, että 99,8% toimivista torrenteista ovat tavalla tai toisella laittomia. Joo joo, tuo starwrek vai mikä se star trek kopio juttu nyt olikaan niin tekee pienen poikkeuksen, ei tarvii aina muistuttaa. Ei tulisi mieleen joku ilmaisohjelma/videoa yms. jolla olisi käyttöä jota saisi vain torrent klientin kautta kun suora latauksella saisi paljon nopeammin.
Onko ehdottaa esimerkkejä jolla olisi jotain lataamisen arvoista? Jotain linukseja tai star trek kopioita on turhaa ehdottaa.
Jolla? Häh? Sanoit että 99,8% torrenteista linkkaa laittomiin tiedostoihin. Joka on aivan väärä käsitys. Suurin osa laillisesti ladattavissa olevasta materiaalista on saatavilla jo torrentin kautta, ja lisää tulee kokoajan. Jopa Microsoft on alkanut käyttää sitä. Miks turhaa? Aivan käypä esimerkki.
Tässä kaksi täysin eri näkemystä kohtaavat toisensa joten ei hirveesti tee mieli mennä juupas-eipäs linjalle mutta: Koko ajan väitätte, että sieltä saa ihan laillista kamaa ja valikoima on runsas(kaikille jotain) mutta itse en kyllä löydä sieltä yhtään sellaista mikä kiinnostaisi tai olisi jollain tavalla hyödyllinen. Jotain kotitekoinen videot ei paljon kiinnosta.
Mistä sieltä? Internetistä? Tottakai saa laillistakin kamaa. Mitä internetistä nyt yleensä ladataan? Lähes kaiken sen saa torrentin avulla jos välttämättä haluaa. Ei tietty mitään pikkutiedostoja kannata torrentilla ladata, mut vähän isommat kyllä.