Alan kypsyä nortoniin... olisiko jollakin ehdotuksia toimivasta ilmaisesta virustorjuntaohjelmasta,ja jos olisi vielä suomenkielinen niin vielä parempi;englannillakin pärjään.
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/162275 tuossa on paljon ilmasii... mutta Avastin saa suomeks.. se myös päivittää ittesä automaattisesti.. loistava ohjelma.. vaatii vaan ilmaisen rekisteröitymisen jolla saat 14kk käyttöön avaimen..http://www.avast.com/eng/down_home.html siitä vaa Finnish version...
Itse kypsyin totaalisesti Normannin,ja heittin koneesta pois.Asensin Avast!.in,ja palomuuriksi Sygate-n.Helppo käytää niitä,ja toimivat loistavasti,ja olen erittäin tyytyväinen,suosittelen niitä!!!!
itselläni on Keriosta loistavia kokemuksia.. käytin windowsissa ja olin erittäin tyytyväinen siihen, suosittelen..
Noh pakko oli vielä tulla tänne kirjoittamaan että Avast! on todellakin paras [ ainakin omasta mielestä ] ilmaisista viruksentorjunnoista, olen käyttänyt erittäin pitkään eikä koneelle ole päässyt minkäänlaisia vihulaisia virusten puolelta . Itse käytin Kerion palomuuria ja sekin oli loistava, mutta vaihdoin ZoneAlarmiin. Voisi kai laittaa laiskuuden piikkiin
Tsau,vielä piti palata...vähän hienosäätöö kerion kanssa,herjasi kekseistä..mut asiaan,avast ilmoitti viim.viruspäivityksen olevan 22.4.jäikö jotain lukematta/oppimatta,päivityshän on koko jutun aa ja oo!
eiköhän kaikki oo ihan oikein.. koska toi 22. päivähän on perjantai ja nyt on viikonloppu elikkä sitä ei päivitetä.. eli kyllä se on uusimmilla virustunnisteilla varustettu.. itekkin muistan keriosta että oli aika rajut asetukset.. se oli vaan hyvä.. ite näet tykkäsin että määrään ite mitä palomuuri tekee.. eli mulla kysy jokasen ohjelman (siis uuden) asentamisvaiheessakin taustalla käynnistyvistä asennus-osista... ja nyt linuxissa mulla on täys valta.. ei puuhaa mitää taustalla kuten windows.. ei ainakaan virukset taustalla..
Kiitti kokemuksen omaavalta...mutta jos saivartelemaan aletaan,niin eihän virusten kirjoittajat varmaan tunne viikonloppuja.
no eivät tunne, ei... mutta pitää antivirus-softan päivittäjilläkin olla viikonloppu.. eihän ne muuten pääsis ikinä töistä..
no kunhan eivät alota linuxiin räpeltää mitää roskaa.. oishan se mukava jos tulis voitto.. tv onki tossa auki..
Terve taas,kerio ja avast tuntuvat toimivan hyvin.Pientä viilausta:avast ilmoittaa:7 moduulia,6 käynnissä.Onko puuttuva tärkeä,olen käynyt asetukset monta kertaa läpi ja ne pitäis olla kunnossa.Vaivaan vielä teitä,mutta haluan että systeemit toimii!
mitä ite kokeilin joskus tota nii välillä ainakin aluks oli vaan 7stä 4.. siitä nousi toho 6.. ei taida olla mitään vaaraa.. ei ainakaa mulla koneelle mitää tullu.. joku avastin käyttäjä voi varmaa varmistaa ja google auttaa.. ei menny F1 niin hyvin kuin toivottiin...
Aikahan sen tietysti näyttää ja surffailutottumukset...mitä formulaan tulee niin viime kausi jatkuuuuuuuu.....
Terve taas,tuli yllättäviä(?)ongelmia kerion/avastin suhteen,eli avastin päivitys käynnistyksessä ei onnistunut.Pähkäilin tuossa ab.4 pvää,ja poistin kerion ja otin tilalle zone alarmin,ei ristiriitoja.Joten tämä kombinaatio ainakin toimii(winxp).
Eikö Avastissa ole myös palomuuri? Kun tulee joskus tuohon alakulmaan "Hyökkäys estetty osoitteesta [ip]".