Olisi tässä nyt sellainen ongelma että haluaisin ircata mutta en löydä tai en tiedä mitään hyviä ja ilmaisia IRC ohjelmia olen koittanut muutamia mIRCiä ja X-Chattia molemmat ovat ruennteet valittamaan että pitäisi rekisteröidä ja en haluaisi maksaa tuollaisesta ohjelmasta mitään... Käytössä on Windows XP Eli tarvitsisin ilmaisen hyvän IRCcaus ohjelman mitä suosittelisitte? En löytänyt ainakaan mitään keskustelua tästä aiheesta...
mIRC:iä voi käyttää ilmaiseksi, avatessa vain odota se aika (2-5sec) ja voit painaa continue ja ircata tavallisesti.
Okei etsin tosta listasta jonku hyvän kiitos teille... Niin mutta en jaksais kattella sen ukon naamaa siin mIRCis aina...
Ite olen käytellyt Opera selaimen mukana tulevaa irc klinua, mikä toimii ihan mainiosti ja on kätevä kun sitä voi pitää surffaillessa välilehdessä.
Okei mutta itse käytän tuota Mozilla Firefoxia ja olisi se kiva olla jokin erillinen ohjelma jolla voisi ircata...
Joo mää oon huomannu kansssa tuon X-Chat 2 ja se on hyvä ja käytän sitä eli tähän ketjun ei välttämättä tarvitse enään vastata...Kiitti viel teille
Joo mää oon testannu sitäkin joskus mutta siitä on jo aikaa ja sillon se ei musta ainakaa vaikuttanu sillain kovin "laadukkaalta" irccaukseen tai sillain ollu siihen hommaan hyvä...