Ihmeellistä jumitusta

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi peemeli 03.08.2007.

1. peemeli

peemeli Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tervehdys.

Tällainen ongelma ilmestyi koneelleni, nyt ongelma on pahentunut enkä tiedä mikä mahtaa olla vikana.

Pelaan BF2sta ja pelissä tapahtuu välillä niin, että vaikka juostessa eteenpäin, kaveri jatkaa juoksemista vaikka irroitan napista. Nappi itsessään EI jää pohjaan, koska jos tämän jumituksen aikana teen jotain muita "moveja" tapahtuvat ne siinä järjestyksessä kun jumitus menee ohi. Eilen sattui sellaista, että aseeni jäi ampumaan ihan kuin hiiren nappi olisi jäänyt pohjaan.

Oletteko törmänneet moiseen ja mitä voisi yrittää tehdä? Ajuri softaongelmien alla tämä on siksi koska se tuntuu sellaiselta.

apua

2.  
  3. Titor

Titor Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tästä nyt ei varmastikkaan ole mitään hyötyä, mutta Enemy Territoryssä mulla on ollut samankaltaisia ongelmia, mutta ne korjaantuivat itsestään. En mielestäni tehnyt mitään erikoista koneelle.

4. Jupsu

Jupsu Active member

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    kokeile päivittää piirisarjan ja näytönohjaimen ajurit!

5. peemeli

peemeli Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    hieman kaikkea on nyt kokeiltu.

huomasin tuollaisen explorer.exe threadin ja sen mukaan fiksailin koneelta vanhoja leffoja yms. pois.

testailen tänään auttoiko yhtään

6. LolzZz

LolzZz Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26

tota on ollu mulla Counter-Strikessä, mulla se johtuu hiirestä (kai) se jää joskus vaan itsestään ampumaan ja kun painan hiiren vasenta näppäintä uudelleen ampuminen loppuu, sama on näppäimissä joskun RuneScapessa kuva jää pyörimään ja taas kun painan sitä nuolta minnepäin kuvä pyörii. Lopputulos: pyöriminen loppui Ps. älkää ihmetelkö että miks pelaan runee oon nimittäin 13v mutta ymmärrän koneista PALJON. (osaan myös formatoida :D)

7. peemeli

peemeli Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juu kokeilin sitä explorer.exen hoitamista. ei mitn vaikutusta. prkl...

Nyt ilmeni uus ongelma: peli jumittaa TÄYSIN ja kun menee windowsiin niin ilmoittaa että muistivirhe jossain .dll:ssä. great.

odottelen että saan windowsin asennuslevyn takas ens viikolla niin saa korjattua windowsin ja jos ei auta ni asennetaan kaikki uusiks.

niin. rune. EN myönnä että ite pelaisin =D

Jaa tämä sivu