Missä mahtaa olla vika kun olen vetänyt koneesta s-video piuhan telkkariin...telkkarissa on scart hommeli jonka päähän oon laittanut s-video piuhan...kuva ja värit kyllä näkyy mutta värit eivät näy normaalisti...näytönohjain on GeForce2 Ti ja käytössä on TVtool ohjelma...
Mulla oli kanssa vähän ongelmia, noiden värien kanssa. Ja kyselin itsekin siihen täältä neuvoja. Aluksi vanhalla näytönohjaimella (GF FX 5200), oli S-video lähdössä muunnin RCA:ksi ja siitä RCA piuha telkkuun kiinni, ja pelasi loistavasti. Kun vaihdoin uuteen ohjaimeen (GF6600GT GoldenSample), värejä ei samoilla liitännöillä ollut ollenkaan, joten vaihdoin suoraan S-video kaapeliin. Tämän jälkeen oli kyllä värit, mutta ne eivät näkyneet oikein. Telkkarin manuaalia etsin joka puolelta tuloksetta (minnelie hävinnyt), joten selailin vain TV:n valikoita läpi, ja löysin sieltä AV -kanavalle asetukset josta vain vaihdoin S-videon päälle, ja Voilá. Nyt pelaa hyvin, värit oikein ja kuva on tarkka. Eli tsekkaa TV:n asetukset läpi, en usko että tarvitse sitä TVToolia, itsellä ei ainakaan ollut sillle käyttöä. NVIDIA-asetuksista voit säätää TV:n asetukset erikseen kun olet kloonannut näyttö tilan.
telkkarista on av kanavalla se s-video päällä.Jos sen ottaa pois päältä niin näkyy kuva mustavalkosena ja jos taas sit pistää päälle niin näkyy kyllä värit mutta jotenkin ihmeellisesti.
Oletko koittanut säätää TV:n värejä tietokoneen päästä, Nvidian asetuksista... Sieltä pääsee säätämään esim. värikylläisyyttä. ym. Kyllä ne värit sieltä jotenkin kohdalleen saa.
olen koittanut säätää värejä sekä telkkarista että tietokoneesta mutta mikään ei ole auttanut...voisiko vika olla telkkarissa...
Ei oo telkkarissa vikana. Ite koitan just kans saada värejä toimimaan ja koitin olohuoneenki telkkaria missä oon värit vuos sit saanu toimimaan. Näyttis ei oo vaihtunu mut oon kyl formatoinu ja nvidian ajurit on vaihtunu. Missä lie vika... Nyt sain tän mustavalkoseks ja kuva on tarkka, mut silti kaipais värejä. Itelläni kuva näytti aluks tältä: