Taas ongelmia... IGI 2 pelissä näkyy semmoisia mustia neliöitä, kun kahtoo alaspäin... ja liikkuu joissain kohissa. Joku grafiikkavirhe varmaan. Oon lukenu jostain että Radeon näytönohjaimilla olisi jotain ongelmia grafiikassa, tuossa pelissä. Näytönohjain on Radeon 9600 pro, 2GHz kone
ite just päivitin IGI:n... Hain tämmösen mutta ei toiminut, peli käynnisty mutta tuli vain musta ruutu ja joku errori... "IGI 2: Covert Strike pohjoismaisen version päivitys v1.1:stä v1.2:een."
Joo... minäkin päivitin IGIn versioon 1.2 ja ei auttanu siihen ongelmaan. Mikähän siinä on?¨ Ja grafiikka asetuksia oon muutellu pelistä
Tohon oli joku 1.3 beta patsi olemassa. En kyllä tiedä auttaako ongelmiin. EDIT: http://community.codemasters.com/fo...4606219d89407bfc3f8b0ee0387632&threadid=19871
En minäkään oo saanu, 1.2 versio on. Ei se versio vaikuta siihen ongelmaan, varmaan se radeoni on syy. Saiskohan mitenkään korjattua? Onko joku saanu?
Eli Force software vertex processing, grafiikka asetuksista, pois päältä niin pitäs alkaa toimia! Mulla toimii nyt! Jos ei vieläkään toimi, niin kato ne uusimmat ajurit näyttikseen, niinkun tuolla sanottiin
"Force software vertex processing" pistetään siis pois IGI:n asetuksista. Käsittääkseni IGI:ä ei ole lokalisoitu suomeksi(voin toki olla väärässä). Pakota vertex:ien ohjelmisto suoritus voisi olla lähellä =)
On se IGI suomenkielisenäkin... Oon nähny En tiijä mikä se ois suomenkielisenä, mutta siellä grafiikka asetuksissa se oli aika ylhäällä. Olikohan 2 tai 3 ylimpänä