No, niin nyt sitten kun pääsi tuosta tekstitys tuskasta eroon tuli seuraava probleemi =) Eli onko tiedossa jonkinlaista ongelmaa IfoEditillä NTSC materiaalilla ? Pöytäsoittimeni ei suostu millään toistamaan IfoEditillä luotua NTSC videota, mutta XBOXilla DVDx2 ohjelmalla video toistuu ilman minkäänlaisia ongelmia. Standalone soitin soittaa n.5-10sec leffaa ja sitten jämähtää, chaptereita pomppimalla pääsee levyllä eteenpäin mutta soittaa senkin jälkeen vain tuon 5-10sec. Soitin tukee NTSC materiaalia kyllä, alkuperäisten kanssa ei ongelmaa. Voinko tuossa authorointi vaiheessakin jotain tehdä väärin ? =) Eli olen VobEditillä demuxannut äänen ja kuvan erilleen (Pelkän elokuvan olen levylle laittanut tai siis yrittänyt). ja sitten vain IfoEditillä author new DVD->video,ääni,subit,chapterit paikoilleen ja eikun authorointi päälle. Vobit olen polttanut nerolla ja RecordNOW:lla (ensin tehnyt sille imagen Imgtoolssilla). Ainiin ja DVD-soittimeni kyllä toistaa DVD+-R/W levyjä ihan hyvin, tein vielä testin että vedin yhden NTSC levyn DVDShrinkin läpi ja poltin levylle, toimii Ok DVD-Soittimessa eli soittimen ja median yhteensopivuus on pois suljettu kokonaan. Olisiko vika siis IfoEditissä tai vobeditissä. Teen vielä testin PAL materiaalilla eli toimin samoin, kuin noiden NTSC levyjen kanssa.
Huomasin tuossa ratkaisua etsiessä, että jollain muullakin oli ollut soittimeni ja ifoeditin kanssa ongelmia. löytyisikö muuta authorointi ohjelmaa, mille saa syötettyä .m2v,.ac3,.sup fileet, eritoten nuo .sup subtitlet, koska niiden kanssa tuli niin kauan taistelua enkä enää niitä hylkää =D
Nyt yritin vielä ajaa tuota tuotosta DVDShrinkin läpi re-author moodissa, jos se olisi auttanut mutta ei. Tuotokset toimivat PowerDVD:llä myös vallan loistavasti. ei tuolla soittimella, joka on siis Pioneer DV-444. Jos ei muuta tule, niin pitänee jättää tuo 2 soittimeksi ja ostaa uusi Pakko joku ratkaisu on olla tähänkin.
En tierä onko tästä mitään apua, mutta joku kirjoitti minulle että kannattaa vetästä vielä se get vts sectors sille valmiille ifolle sen jälkeen kun on authoroinut IfoEditillä. Itsellä kyllä toimii vaikka sitä ei teekkään... Tuli vain sellainen mieleen että kun avaat sen authoroidun Ifo:n niin mitä lukee siinä menu atribuutissa? NTSC vai PAL? Jotkut soittimet ei tykkää jos ne ovat ristiriidassa. Eli jos ole laittanut kiekolle PAL leffan, mutta menu atribuutti onkin NTSC... ei pitäisi kyllä vaikuttaa tuolla tavalla kuin olet kertonut että se käyttäytyy... )
Tuo DV-444 on kyllä välillä hieman huonompi toistamaan tavaraa kuin esim DV-454... samat levyt mitkä itsellä toimii hyvin 454:sessa ei toimi kaverin 444:sessa. /
Tuo Get VTS sectorskin on tullut koitettua, mutta ei ole auttanut. Näemmä ihan samanlaisia ongelmia muillakin, soitin vain eri http://tinyurl.com/ltyy eli soittimen piikkiin ei tuota voi täysin pistää, vaan siihen että IfoEdit on paska Kehitetäänkö Ifoedittiä enää ollenkaan ? Pitää parilla kaverilla käydä testaamassa noita, että mitä niiden soittimet sanovat.
IfoEditin kehitystyö lopetettiin aikoja sitten kun sen koodannut Derow siirtyi DVDXCOPY:n leipiin... harmi... siitä on kuulemma jossain vaiheessa tulossa uusi versio jossa olis korjattuna kasa bugeja...
Adder, niimpä tietenkin. Sellainen tuli mieleen, että jos vetäisi vielä yhden mutkan tähän perkeleen savottaan eli nyt kun olen vetänyt tuolla Ifoeditillä leffan kasaan, niin otan siitä SubRipillä subit talteen, eikös sillä saa Maestron ymmärtämää muotoa ? Jos sillä saisin sitten maestrolle kelpaavat, oikein ajastetut tekstit ´suoraan´ ja väritkin kohdilleen. Katsotaan kuin käy