Ifoedit ja ongelma authoroidessa NTSC-leffaa.

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi snapsix 18.10.2003.

1. snapsix

snapsix Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Painin pienien ongelmien kanssa Ifoeditillä authoroidessani. Tahdon yhteen NTSC-muodossa olevaan leffaan lisätä suomenkielisen tekstitysraidan, ja sen vuoksi joudun athoroimaan leffan uudelleen. Kaikki etenee ongelmitta ja valmis tuotos toimii softaplayerillä ongelmitta, mutta philippuksen 622 DVD-pöytis ei toista leffaa ei sitten millään. Ongelma on siis sama kuin viestissä:
    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/47664

Onko tähän löytynyt ratkaisua? Onko syy Ifoeditissä? Mistä ratkaisu? Tiedän, että Maestro ja Scenarist ovat ohjelmia joilla homma luonnistuu, mutta löytyisikö mitään freeware-ohjelmaa jolla homma luonnistuisi oikein? Olen tähän asti lähes kaiken voinut tehdä käyttäen freewarea enkä aio tässäkään vaiheessa sortua laittomiin ohjelmakopioihin.

2.  
  3. crashi

crashi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse en ainakaan ole ratkaisua keksinyt, olen sitten Maestrolla authoroinut NTSC-leffat. Joskus en saa tekstejä synkkiin Maestrolla, niin authoiroin vain IfoEditillä ja katson XBOX:lla.

Oletko uutta versiota IfoEditistä koittanut 0.96 ?
    Itse en ole jaksanut, mutta en usko että silläkään toimii.

4. snapsix

snapsix Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu juuri tuota 0.96 -versiota kokeilin. Annoin levyn kokeiluun kaverille, ja hänen soittimensa toisti levyn ongelmitta. Täytyy kai myydä avomersu pois ja ostaa Scenarist jotta homma alkaa onnistumaan :D

Vai olisiko halvempaa hankkia toisenmerkkinen DVD-soitin.. :eek:

Jaa tämä sivu