Painin pienien ongelmien kanssa Ifoeditillä authoroidessani. Tahdon yhteen NTSC-muodossa olevaan leffaan lisätä suomenkielisen tekstitysraidan, ja sen vuoksi joudun athoroimaan leffan uudelleen. Kaikki etenee ongelmitta ja valmis tuotos toimii softaplayerillä ongelmitta, mutta philippuksen 622 DVD-pöytis ei toista leffaa ei sitten millään. Ongelma on siis sama kuin viestissä: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/47664 Onko tähän löytynyt ratkaisua? Onko syy Ifoeditissä? Mistä ratkaisu? Tiedän, että Maestro ja Scenarist ovat ohjelmia joilla homma luonnistuu, mutta löytyisikö mitään freeware-ohjelmaa jolla homma luonnistuisi oikein? Olen tähän asti lähes kaiken voinut tehdä käyttäen freewarea enkä aio tässäkään vaiheessa sortua laittomiin ohjelmakopioihin.
Itse en ainakaan ole ratkaisua keksinyt, olen sitten Maestrolla authoroinut NTSC-leffat. Joskus en saa tekstejä synkkiin Maestrolla, niin authoiroin vain IfoEditillä ja katson XBOX:lla. Oletko uutta versiota IfoEditistä koittanut 0.96 ? Itse en ole jaksanut, mutta en usko että silläkään toimii.
Juu juuri tuota 0.96 -versiota kokeilin. Annoin levyn kokeiluun kaverille, ja hänen soittimensa toisti levyn ongelmitta. Täytyy kai myydä avomersu pois ja ostaa Scenarist jotta homma alkaa onnistumaan Vai olisiko halvempaa hankkia toisenmerkkinen DVD-soitin..