IfoEdit invalid VOB file(s)!

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi ouhboy 10.10.2003.

1. ouhboy

ouhboy Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kokeilin ottaa elokuvastani varmuuskopiota http://www.mpegit.net/DVD-R_1.php ohjeen mukaan, näytti helpolta muttei onnistunut :( Ensiksi rippasin koko elokuvan DVD decrypterillä (Mode -> File) kovalevylle, käynnistin IfoEdit ohjelman ja avasin suurimman Ifo-tiedoston (VTS_01_0.IFO). Tein ohjeen mukaan ja painoin Strip it nappia. Kumminkin ihan lopussa tulee virheilmoitus: "No Navigation-pack found in VOB file(s)! Looks like you're dealing with invalid VOB file(s)!" Mitähän tuo meinaa, mitä tein väärin? .IfoEditin tekemiä tiedostoja ei löydy koneelta. Parikertaa olen tehnyt just tuon oppaan mukaan mutta ei onnaa. Varmuuskopiota yritin tehdä X-Men elokuvastani, itse elokuva on alle tuon 4,38 gigan, eli halusin pelkästään tuon elokuvan, tekstityksen ja äänen.

2.  
  3. Adder_78

Adder_78 Guest

Valitsitko varmasti aivan kaikki tiedostot siinä DVD Decrypterissä (ctrl+a)? Ja teitkö varmasti aivan kaikki kuten siinä ohjeessa sanotaan? Itse olen tuon samaisen leffan ja kymmeniä muitakin tehnyt tuon ohjeen mukaisesti ja hyvin toimii... Jos et kuitenkaan saa sitä toimimaan niin hommaa DVD2one se tekee samat asiat kuin IfoEdit ja sen käyttö on "hieman" helpompaa...

4. Quattro

Quattro Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    <itse elokuva on alle tuon 4,38 gigan, eli <halusin pelkästään tuon elokuvan, <tekstityksen ja äänen.

Onnistuu ilman kikkailuja ja helposti, käytät DVDshrink softaa ja valitset pelkän elokuvan josta poistat kaiken tarpeettoman ja softa purkaa ja tekee valmiit poltettavat filut.
    Tätä voi käyttää ripperinä isommallekin leffalle, säästyy hieman levytilaa, valitsee rippauksen ilman pakkausta ja tekee sen sitten jollain paremmalla softalla.

5. ouhboy

ouhboy Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kiitos avuista...
    en jaksanut alkaa kikkailemaan ifoeditin kanssa, DVD Decrypter:llä purin koko leffan kovalevylle ja sitten dvd2one:lla valitsit tarvittavat tiedostot ja kovalevyllä odottaa tiedostot polttoa, kuhan nyt ekana tulisi levyt että pääsis testaamaan. Laitoin mukaan sekä englannin, suomen ja ruotsin tekstitykset, miten pystyn laittamaan että suomenkielen tekstitykset tulisi ekana?!

6. MrShavez

MrShavez Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    "miten pystyn laittamaan että suomenkielen tekstitykset tulisi ekana?!"

Äläs vaadi liikoja...=)

Jaa tämä sivu