Elikkä voisiko joku kertoa että mikä ihme tuo ics päivitys on ja mihin sitä tarvitaan (en löytänyt mistään infoa asiasta) Kiitos vastauksista
ICS, eli Ice Cream Sandwich on koodinimi Android-käyttöjärjestelmän versiolle 4.0 älypuhelimille ja android-pohjaisille tablet-laitteille.
Jos tollasta päivitystä sun puhelimelle on saatavilla niin suosittelen ehdottomasti päivittämistä ja jos et oo ihan käsi niin kannattaa tsekata sun laittelle cyanogenmod 9 aosp käyttistä
ok kiitos tiedosta. katsoin kyseisen ohjelman sivuilta ,mutta en löytänyt omaa laitettani lisäksi minua huolettaa se ,että päivityksessä menetän samsungin oman näppäimistön enkä ole toistaiseksi löytänyt korvaavaa (tarkoitan 3x4 näppäimistöä en qwerty:ä)
Itse en oikein suosittele CM9 päivitystä. Ainakin minun LG mallissani se jumitteli aika paljon ja kamera ei pystynyt kuvaamaan enää Full HD resoluutiota. Lisäksi puhelimen takuu lähtee, jos alat asentamaan custom romeja.
ok olen rootannu puhelimen ja silti meni takuuseen (ku se kerran korjattiin) et kyl nykää näköjää aika hyvin katoaa toiki asia