Mulla on koneella Pentium III prossu, jossa on 1,3 gHz tehoa. Mulla on myös ATI Radeon 9200, jossa on 128 mb:tä. Mulla on uusin DivX asennettuna Mulla on Windows XP Olen myös huomannut että Warhammer : Mark Of Chaos toimii vähän nykien, samoin TrackMania Sunrise, Sims 2. Jos näille sais jonkin pelin jota olis mukava pelata, ilman että nykii, tai jos nykii niin vaan vähän. Kiitti
Cod2 ei tuolla koneella pyöri..(ainakaan mun vanhalla ei pyöriny joka oli vielä parempi kuin tuo) Mutta itse suosittelen GTA3 ja Vice City, Mafia, Quake 3, CS 1.6, Hitman 1 & 2, No One Lives Forever, Soldier Of Fortune, Unreal Tournament 2003
KYLLÄ SUN PITÄIS SAADA SIIHEN KONEESEEN EHDOTTOMASTI LISÄÄ MUISTIA. SDRAM 128MB TAI 256MB PC133MHZ MUISTIA.se xp:kin tarvitsee jo peruskäytössä muistia 256mb. colin mcrae rally 2004 voisi pyöriä kohtuullisesti ku saat siihen lisää muistia. mulla on tuota sdram muistia hyllyssä jos vaikka tarvitsisit. 256mb pc133mhz dimm kampa voisi lähteä 20e hintaan lähetettynä kirjekuoressa.
Tuossa ei vissii oo missään mainittu et koneessa on 128mb ramia. Näyttiksen muistia on se 128mb. FlatOut(1) saattas toimia tuolla kokoonpanolla.
Esimmäinen juttu. * Toinen asia. * Joten ei mainostusta täällä ja asiattomat viestit voi jättää lähettämättä ja ne säännötkin voisi lukea tai pitäisi automaattisesti lukea kun liityt keskustelufoorumille. * lainaukset keskustelualuiden säännöistä
Maf1a, ei kannata ruveta nrautavaksi. Itse en todellakaan usko myöskään, että cod2 pyörii mitenkään järkevästi tuolla kokoonpanolla. Hitman 2, gta3 voisit ainakin kokeilla.
Return to castle Wolfenstein: Enemy territory Hyvä ilmainen nettipeli vuosien saatossa tullut todella paljon lisää mappeja ja muita modeja. il2 Sturmovik Paras WW2 lentokone peli. pitäisi toimi tuolla koneella.
Tuo Sturmovik vaatii ~640mb muistia tai ainakin näin lukee Pelit-lehden arvostelussa mutta muuten se voisi toimiakkin.
olen näitä P3 koneita nähnyt sen verran paljon että lähes jokaisessa on vaivaiset 128mb muistia. hyvä jos löytyy 256mb. kaatopaikalta olen hakenu noita p3 vehkeitä.
Kukas hän on? Luulen että kanssa joku joka myös haluaa pitää säännöistä kiinni silloin kun moderaattoreita ei ole näkyvissä. Mutta ei sen enempää tästä ,toteutan vaan sääntöjä ja muistuttelen niistä.
Hän sai bännit wannabe-moderoinnista (tosin tais olla enkkupuolella) tms. eli hän kävi ketjuissa muistuttamassa säännöistä yms. vähän kuin sinä olet viime aikoina tehnyt.. Mutta ei pilata tätä hyvää ketjua enemmällä off-topikilla
nrautava oli aD:n suomi(ja enkku)puolen wannabemode joka esitti modea ja huomautteli kaikesta kuin mode kuitenkaan olematta mode, sai tällä modet ja adminit erittäin vihaiseksi ja tuolloin vuosia sitten modejen oikeuksia senioreihin lisättiin, nykyään oikeuksiahan ei ole rajoitettu enää edes addicteihin. Säännöissä on pykälä nykyään joka kieltää moderaattorin töiden tekemisen ellei titteli ole 'Moderator', wannabe-moderointi on ollut afterdawnissa vähän ongelma kun porukka postaili pääasiassa "moderointi" viestejään ympäriinsä saadakseen paremman tittelin.. joten suurin osa asioista kannattaa jättää raportti -napin taakse, käyttäjät jotka eivät voi bannia eivät voi esim. spammereiden spammausta lopettaa huomauttelemalla heille.
Noh tämä olkoon viimeinen offtopic viesti minulta. No nyt tiedän kuka oli nrautava ja varmaan pitäisi minunkin lopetella näitä huomautiksia vai? Ei muuten mutta ärsyttää itseäni vietävästi kun eräät tavalla tai toisella rikkovat sääntöjä yleisellä keskustelualueella ,mutta taidanpa vaan tyytyä pikku huomautuksiin tästedes kun kerran bannitaan jos rankemmin puuttuu peliin. On tullut muuten muistakin foorumeista samoja huomautuksia ,joten kai sisälläni asuu pieni alkumode. D terv. ex-wannabemoderaattori Maf1a EDIT: Täytyy varmaan alkaa käymään vieroituksessa näistä hommista...
Jokaisesta viestistä pitäisi löytyä nappi "Raportoi viesti moderaattoreille", jota painamalla voi sääntörikkeestä ilmoittaa meille.
Jos tosiaikastrategia kiinnostaa, kannattaa ehdottomasti kokeilla Warcraft 3:sta ja sen lisälevyä Frozen thronea. Pitäisi pyöriä ihan mukavasti tuolla sinunkin koneella. Hyvä yksinpelikampanja ja loistava moninpeli battle.netissä. Aina löytyy oman tasoista peliseuraa...
Jos roolipelit kiinnostaa, niin tässä olis muutama ehdotus. Wizardy 8, Divine divinity, Arcanum, Planescape Torment, Wizards & warriors ja sitte tietenki ikiklassikko Diablo 2 + LoD.