Mielenkiintoinen kysymys taas kerran... Minkälaisia autopelejä saisi olla? Realistisia: Live for Speed, rFactor Arcadea: Need for Speedit, Test Drive Unlimited, Dirt, Grid Täysin erikoisia: Trackmaniat
Itsekkin pelaan aika paljon auto-pelejä. Parhaita ovat: Need 4 Speedit TDU (Test Drive Unlimited) Ei jössess vaikka pidän autoista PALJON, mutta mulla ei ole enempää auto-pelejä P.S Omistan kyllä kaikki NFS:ät sitten NFS UG:n.
En ole moneen vuoteen pelaillu tosissaan autopelejä. Viimeksi tuli varmaan pelattua NFS Underground 2, mutta tällä hetkellä tuo Grid on kyllä vienyt mukanaan.
rFactor GTR2 Tossa pari hyvää peliä joita tulee pelattua. Muihin peleihin ei ole tullutkaan sitten koskettua noiden "simujen" jälkeen. Molempiin on tarjolla yllinkyllin uusia modeja.
Okei. Toimisko toi Grid mun koneessa?: AMD Sempron 3400+ 2GHz, Nvidia GeForce 8500 gt 512mb, keskusmuisti 2gt.
Driv3r, toisin kyllä tuossa tehään myös muutakin kun ajetaan mutta panostettu ajamiseen enemmän. Ja Juiced voisi olla hyvä myös
Jos puhutaan web-peleistä, niin mielestäni ehdottomasti parhain tällä hetkellä löytämäni peli on Minikarting. Pelistä muuten julkaistiin viime viikolla uusi versio betana. Pelissä on sitä vanhan ajan nostalgiaa, jota ainakin minä kaipaan... Minikarting löytyy osoitteesta: www.minikarting.fi
Kai huomasit otsikon "HYVIÄ" autopelejä? Molemmat ovat keskivertoa kehnompia ja erittyisesti Driv3riä on varmaan aika vaikea löytää PC:lle nykyään, oli senverran floppi.
Siinä on näppis kovilla kun kaverin kanssa kaljapäissään tahkoo. Ihan parhaimmistoa! Molempia FlatOuteja on tullu pelailtua innolla. Vauhdikasta romurallia, mikäpäs sen hauskempaa!