hyvät elokuva kuulokkeet

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi colazo 01.04.2006.

1. colazo

colazo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    eli siis mä todella kaipaisin apua noiden kuulokkeiden valinnassa koska en niistä oikeen mitään tiedä. aikaisempi kokemus : mulla oli tommoset sonyn 400markan langalliset mielestäni ihan hyvät kuulokkeet mut ne hajos ja nyt tarvisisin uusia.
    eli hintaa vois olla 130e tai mielellään alle ja olis hyvä jos ei olisi johtoja.
    käyttö on lähes aina elokuvia varten sekä tv:eestä että tietokoneelta ja musikin kuuntelu on siis todella vähäistä, sillon tällön myös pelailuun tarvisin niitä joten toivottavasti pystytte ja haluatte jeesaa mua tässä.

ps . itse olen katellut noita sennheiser rs-120 / sennheiser rs-130 kuulokkeita onko kokemuksia ja mitä noilla on muuta kuin hinnassa eroo?
    kiitos jo etukäteen ciao

2.  
  3. tmm68

tmm68 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. Marsu74

Marsu74 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  5. colazo

colazo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    jees eli kävin ostamassa noi sennheiserin 130 kuulokkeet ja täytyy kyllä suositella muillekkin hyvien kuulokkeiden harkitsijoille.
    omasta mielestä aivan mahtavat ja olen tykännyt todella paljon. ainoo mikä on että jos esim kattoo leffaa tietokoneella ja kun leffa loppuu ja siirryt takaisin koneelle niin kuulokkeet sammuvat itsestään jolloin ne pitää taas laittaa päälle.
    hintaa niillä oli se 160,90e ja vaikka onkin paljon niin mielestäni kannatti.

Jaa tämä sivu