Eli olis tarkotus korvata videot tv-kortilla. Varsinkin tv-kuvan kaappausominaisuus on oltava hyvä. Mut tarviin myös videokaappausta. Reaalikuvalla ei ni väliä ku katon telkusta. Millanen vaihtoehto noi Hauppaugen pvr-kortit on? Kertokaa kokemuksianne varsinki hauppaugen korteista..
Huomenissa olisi tarkoitus asennella Hauppagen WinTV-PVR-250, voin kertoa kokemuksia asennuksen onnistuttua
Ihan kelpo kortti tuo WinTV-PVR-250. Itselläni sama. Kaappausvaihtoehtoja lukuisissa eri MPEG-muodoissa (1150kbps-12Mbit). Joten Videokaappaukseen ennemmän kuin tarpeeksi Mutta aika pahana miinuksena se, ettei kortilla voi kaapata AVI:na. Mutta tarve siihen on aika vähäinen jos videokuvaa haluaa kaapata Jos haluaa kikkailla, niin tuolla kortilla saa tosi hyvää laatua. Ensin vaan max bitratella eli DVD standard play kaapaus ( jos potku riittää koneessa ). Sitten Uleadin softalla DVD image. Lataus Daemon toolsin virtuaali asemaan. Ja sitten pakkaus esim. DVD2SVCD:llä. Huom. testattu on ja jälki on aika hämmästyttävän hyvä ps. kortti maksoi 230 €
Juu meni sitten muutama päivä ennenkuin jaksoin kortin paikoilleen asennella. Kaappaus on todella helppoa ja kortti on muutenkin kaikin puolin ok. Hintaa oli verkkokaupassa jotain 260e. Vertailukohtaa muihin kortteihin ei minulla ole ellei lasketa mukaan jotain aikoinaan ollutta tavallista tv-korttia millä ei kaappauksia tehty. Toimiva kortti toimivilla softilla suosittelen
Nyt rupes ihmetyttään...ymmärsin että tossa wintv pvr 250 mallissa ei ole avi kaappausta, mutta mitä katselin hauppaugen sivuilta ni wintv pvr pci malli sellaisen ominaisuuden sisältäisi, mutta se näyttäisi olevan halvin pvr malleista mbnetin hintaseurannassa. Ja muutenkin..mitä eroa seuraavilla Hauppaugen malleilla on? Itse en saanut mitään selkoa eroista.. Wintv pvr Wintv pvr pci Wintv pvr 250 Wintv pvr 256 Jollain tietoa asiasta?
Joo ostinpa sitte itekki ton pvr 250 mallin mut mä en oikee oo tyytyväinen saamaani laatuun Kait mulla vaan on ni syvältä se signaali et tulee ni paljo häikkää (lumisadetta varjoo yms) et se ei oo siisti ees 12mb/sec kaappauksella Ois kiva nähä millasta jälkee muut saa sillä kortilla tv-stä parhaillaan...et pitääkö haukkua pystyy taloyhtiön vehkeet..
Petrau, olisko sulla mahista vaikka lähettää mulle pätkä sitä kaapattuu tv-kuvaa et näkisin millasta laatuu sä ite oot saanu? Nimittäi eileski tuli nauhoteltuu jotai ja siis aivan hirvee kuva tulee vaikka on parhaat asetukset
Petrau, viittisitkö mullekkin lähettää sen videopätkän? Olisin myös kiinnostunu? puuhapete82@luukku.com
On yks 10 megan file loppuuntyöstettynä. En viittis sitä ruveta kaikille lähettelemään Ja tuo luukun postin koko, riittääkö se ? Menee himpun aikaa, kun ei lähe ulospäin ku 52 k/s. Ja kaikista parhaiten nuo onnistuu kun kokeilee itse eri vaihtoehtoja / lueskelee vinkkejä täältä afterdawnista Nettiin en pistä fileä jakoon. ps. jospa kaikki kokeilisi itse Ohjeita kyllä voin antaa. Mutta täällä muutama screenshotti, kaapattu 12 Mbit/sec. http://www.sunpoint.net/~ripperi/
joo..ei mulla mun mielestä noi hyvä kuva ollu. Kuha saan ton tv-kortin takasi kiinni ni kokeilen uudellee. Muuteski jotai häikkää sen kortin kans, se kortti ku o kiinni ni kone jumahtelee n. puolen tunnin välein eikä shutdown toimi.. No mut mä kokeilen ja katellaa sit laatueroa..