Budjetti: 800-850€ Tarvitsetko kasauksen?: En, kasaan itse Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: Kyllä Käyttötarkoitus: Raskas pelailu Aiotko kellottaa?: En Mitä on jo valmiina?: Ei mitään Optinen asema(DVD/Bluray/ei tarvi): DVD Koneen koko(ATX/mATX/mITX): Aivan sama Muuta huomioitavaa: Ei tarvitse ledejä ja lisäksi mahdollisimman hiljainen. Tilaus Jimms:istä. Eli tarkoitus on hankkia Tehokas kone pelailuun, jossa riittäisi tehot esimerkiksi Gta IV:seen. Toiveina olisi 8Gb keskusmuistia ja Windows 7.
tällästä ja käyttis tai maksa 100€ enemmän jos välttämättä pitää olla jimms ja prossucooleri vielä tohon +27,90€ http://www.jimms.fi/tuote/100700539
Oho olin laittamassa tonnin settiä tähä en edes ajatellut budjettia, tätä se valvominen teettää. Mutjoo tossa 900€ Jossei budjetti anna myöte, nii peli tehoa menettämättä mielestäni kotelo on ainoa josta kannattaa karsia? SSD en saa mahtumaan. Mitä on jo valmiina?: Ei mitään <--- Onko näyttöä, hiirtä ja näppäimistöä?
Vanha surkea bulldozer prossu, virtalähde kyseenalainen, emolevy luultavasti surkea ja ei sisällä SSD levyä. Miksi pitää suomesta ostaa kalliilla hinnalla ja varsinkin yhdestä ainoasta kaupasta, jos kerran itse kasaat koneen? Saksa kunniaan 19% alv:lla ja suomen eduskunnalle potkut! Kauppa: Mindfactory + Windows 7 + Kotelo BitFenix Ghost + hiljainen prosessori cooleri True Spirit 120M = 120GB SSD ja 1TB kovo = Tehokas GTX 660 näyttis = AMD Vishera 6ydin FX-6300 = Gold hyötysuhteen poweri = Hyvä emolevy