Oon ostamassa telkkaria ps3:lle siis mihin kannattaa kiinnittää huomiota ku ostaa telkkaria? hintaa sais olla 600-800e.Koko saa olla 32-47.
Itse ostin juuri perjantaina LG 42LH3000 telkkarin gigantista. erittäin tyytyväinen olen kuvanlaatuun...katsoo sitten digi lähetyksiä, DVD:tä tai pelaa. hintaa on sen 699€. Suosittelen lämpimästi. ja pelaamiseen tarkotetussa televisiossa ei vissiin saisi olla input lagia ja tässä tv:ssä sitä ei ole.
Tuossa näyttäs olevan virkistys taajuus vaan 50hz ja mitä olen täältä lukenut niin ovat sanoneet että jos pelaamiseen tulee niin kannattaa olla ainakin 100hz ja varsinkin jos pelaa first person shootereita ( saan joululahjaksi Call of duty modern warfare 2).
Voit Themu Hintaseurannan sivuilta kattoa niitä ku laitat sieltä telkkarit ja sit valitset sieltä haun reunasta fullhd ja 32 tuumaa jne.
tiesitkös että hintaseuranta ei anna paras/halvinta tulosta? vaan että ne on pelkkä mainospaikka, ja 80% niiden tuloista tulee mainostamalla jotain tuotetta mikä on ekana sie listassa. mut jooo kattellaa, mietin vaa oisko kellää kokemuksia...
no mulla ei ole tossa 100Hz televisiota vieressä jonka kanssa voisi verrata mutta eipä ole ollut minkäänlaisia ongelmia pelien kanssa. itse koen ainakin turhaksi enää parantaa tuota varsinkin kun se 100Hz:n tekniikka voi tuoda 200€ lisähintaa. mutta sinä teet itse päätöksesi. Tuossa youtubesta pelikuvaa tällä televisiolla. tosin 47" mutta muuten sama hökötys. http://www.youtube.com/watch?v=RsX9OulWSjI EDIT: saahan tuon LG 42LH4000 television hintaan 823€ gigantista. siinä on 100Hz. mutta onko se 124€ arvoista, jää sinun päätettäväksi seuraava 100Hz televisio hinnaltaan on jo sit tuo Sony KDL40W5500K joka on 40" ja hintaa sen 988€
Itselläni olisi niin ikään televisiota haussa, tosin 360:lle. Hintaa saisi olla maksimissaan sinne 600 tienoille, toki mieluusti alempikin saa olla, jos ei kannattavaa ole maksaa enempää. Koko 32 tuumaa (yksiöön tulee). Olen tuossa vähän malleja katsellut, vaihtoehdoiksi ovat nousseet: -Sony 32V5500 -Panasonic 32S10 -Samsungin B535 Olisiko käyttökokemuksia/kommenttia/suosituksia edellämainituista? Entä ehdotuksia muista televisioista? Ensisijainen käyttö siis pelaaminen, mutta tulee toki normaalistikkin televisiota katsottua.
120Hz valmius kannattaa olla, kun PS3 voi katsella 3D leffoja tulevan päivityksen jälkeen. Taitaa tosin olla kaikissa uusissa telkkareissa jos on vähääkään laadukkaampi.