Hyvä rumpukone ja soundit?

Viestiketju Keskustelua musiikkiohjelmista -osiossa. Ketjun avasi realnerd 19.02.2003.

1. realnerd

realnerd Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko kenelläkään tietoa hyvistä rumpukone-ohjelmista ja rumpuwaveista. Olen käyttänyt leafDrumsia joka on kyllä ihan hyvä, mutta lähinnä nuo soundit olis haussa. Siis tarkoitus olisi löytää OIKEITA rumpuja vastaavat soundit, ei mitään tekno pilipalia. Olen kyllä ripannut niitä CD:ltä, mutta on vaikea löytää kohtia missä ei taustalla tule mitään muuta meteliä. Varsinkin nuo HiHat-soundit mitä eri rumpukoneiden mukana tulee ovat TODELLA säälittäviä!!!

2.  
  3. Kiyen

Kiyen Guest

Kokeilee sellaista ohjelmaa kun Reason2. Se sisältää erillaisia äänipankkeja.Sillä ohjelmalla saa tehtyä vaikka orkesteri musiikkia.

4. realnerd

realnerd Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo oon kuullu tosta reasonista, mutta olen luullut että se on enemmänkin konemusaan. Ei sen väliä jos hyviä soundeja löytyy. Onko soundit wav-muodossa vai missä? Ajattelin vaan että saako muillakin ohjelmilla auki?

5. wipe2000

wipe2000 Senior member

Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    118
    Reason on aika kallis softa (~450 EUR), mutta siitä on demo saatavilla ("http://www.propellerheads.se/"). En ole kyllä kokeillut mitä rajoituksia ko. demossa on.

leafDrumsin etusivullahan on "Drum sounds on the Net" linkki. Eikö niistä löydy?

Hammerheadin sivulla on lisää linkkejä, "http://www.threechords.com/scripts/hammerhead/links.cgi?action=view_category&category=Samples"

Hyviä(kin) soundeja saa tietysti ostaa esim. musiikkiliikkeistä CD:llä.

Edit: Korjattu linkki.

Viimeksi muokattu: 20.02.2003
  6. Kiyen

Kiyen Guest

aiheeton viesti

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 20.02.2003
  7. realnerd

realnerd Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo löytyihän sieltä mainio hakukone findsounds. Oon tainnu surffailla silmät kii... NI Battery Studio Drums vaikutti kans aika hyvältä ohjelmalta soundeineen. Pitääpä kokeilla...

8. wipe2000

wipe2000 Senior member

Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    118
    Jep, NI:llä on paljon "hyvänkuuloisia" softia, Absynthistä alkaen aina johonkin Traktoriin.

Jaa tämä sivu