Kertokaas mulle hyvä pelipaketti 1000 euroon. Jossa siis koko paketti mukana eli pc,näyttö,näppis ja hiiri. Arvostan tietokoneessa ennen kaikkea sitä, että se pysyy viileänä ja hiljaisena. Entinen kone kävi niin kuumana, että jatkuvasti oli joku komponentti paskana lisäksi se oli vielä aika kovaääninen eikä sitä näin voinut pitää öisin auki. Kiitoksia jo näin etukäteen.
ajattelitko tilata osat erikseen ja itse kasata/antaa liikkeen tehdä sen vai oliko tarkoitus ihan pakettikone hommata?
Valitettavasti ei taida [bold]hyvää[/bold] pelipakettia näyttöineen pakettikoneista löytyä tuohon hintaan. Lisäksi noiden pakettikoneiden ilmankiertoon tai hiljaisuuteen ei juurikaan yleensä ole panostettu.
puolet lisää hintaa ni saa hyvän pakettikoneen. jos vaan on joku tuttu joka ymmärtää kasauksen päälle niin kannattaa ostaa osina, ja ei ne liikkeidenkään asennuspalveluhinnat mitään hirmu kalliita ole.
Jos itse en osaisi kasata, niin kysyisin täältä ensin, että mitä osia kannattaa ostaa. Sitten ostaisin juuri samat osat ja antaisin liikkeen asennuspalvelun tehdä loput. Pääsisi varmasti parempaan lopputulokseen, kuin pakettikoneen hankinnassa. Ja olikohan se mikromaja, jonka asennuspalvelukin oli edullinen. Kaiken kaikkiaan "pikkuliikkeissä" edullisempi, kuin isoissa (esim. verkkokauppa.com)
Itse menin Anttilaan ja ostin HP Pavilionin jossa oli tft näyttö ja AMD Athlon 64 3200+ ATI Radeon RS480 512 ddr 200 mhz Nvidia Geforce 6600 GT 256mb 200gt kovo Hinta 989,-
Rakenna tuolta http://www.computeria.fi/pakettilaskuri.php?tid=44 Tuosta paketista monitori pois niin tonnin paikkeilla. Kokoaminen 15€ Asennukset 15€
Terve! viliwee, ehdotti, että kyselisin experteiltä neuvoja, mitkä osat valitsisin ja antaisin jonkun yrityksen hoitaa kokoamisen? No tuohan on loista "aasinsilta" kysyä, mitkä osat olisivat sitten valitsemisen arvoisia? Mikä emolevy, prosessori, kiintolevy, näytönohjain?
Se on ihan käyttötarkoituksesta kiinni. Ja ilmeisesti tällä koneella on tarkoitus pelata. Mikromajassa on ainakin edullinen asennus+perustestaus. (Eli testaavat, että on koottu oikein). Ilmeisesti niin, että jos ostaa kaikki osat mikromajasta http://www.mikromaja.fi niin saa asennuksen 29€:lla. 1000€ on siis budjetti ja siihen pitäisi saada näyttökin, litteä vai normaali kuvaputkinäyttö? Litteä näyttö lohkaisisi jo noin 300€ budjetista... Eli itse ostaisin vielä kuvaputkinäytön. Entäpä käyttöjärjestelmä? Siis pitääkö ostaa? Jos noihin kysymyksiin saisi ensin vastauksen niin päästäisiin sitten eteenpäin.
Jos joudut putkinäyttöön tyytymään niin osta samantien käytettynä. Uutta ei nykypäivänä kannata enää ostaa, vaikka hinnat ovatkin kohtuu alhaalla. Monet haluaa nyt putkistaan eroon joten huutonetistä tai firmojen konkurssimyynneistä saa putkea todella halvalla.