Eli olen tässä katsellut mm. ffdshow ja K-Lite Codec Pack.. Mutta mitä suosittelette, ja mitä versioo(beta vai viimeinen vakaa)? Tosin riippuu kuinka uusi on vakaa versio. Kiitos
"Kaikki" kehuvat VLC:tä, mutta minulla se on toiminut melko epävakaasti. En tiedä onko kyse puutteellisista resursseista vai mistä, mutta sovellus kaatuu usein varsinkin, kun hakee jotakin kohtausta ja joutuu kelaamaan toistokohtaa. Jos soitin ei kokonaan kaadu, kestää kelauksen jälkeen joskus kauan ennen kuin kuva taas palaa. Toimiessaan se toki toistaa lähes kaikki formaatit ja siksi se on oletussoittimena. Jotkut pätkät on kuitenkin pakko soittaa Windows Media Playerilla, kun VLC ei kertakaikkiaan saa kunnon kuvaa aikaan. Jos jollakin on asiaa koskevia vihjeitä, otan ne kiitollisuudella vastaan. R51 -läppärissä on 1.6 gigan prosessori ja 512 Mt fyysistä muistia.
Latasin ffdshow eilen. Leffat toimivat windows media playerillä, mutta windows classic playeri lakkaa toimimasta riippumatta siitä minkä tahansa videotiedoston aukasee, mistä tämä johtuisi? (ennen sain kuvat näkymää K-Lite codec pakilla) Kokeilen tuota VLC varmaankin sitten.
Moro,tuli ennen kans plärärättyä kaikkien codec pakettien kans mutta sitten löyty KMplayer ja olen ollut tod tyytyväiven.Sisältää ittessään kaikki tarpeellisen ja pääsee säätään vaikka mitä jos sille tuntuu. http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/dvd_soittimet/kmplayer.cfm
Jos käytössä on 64-bittinen windows, niin suosittelen ehdottomasti FFdshown 64-bittistä versiota, sekä Media Player Classic Homecinemaa (tämänkin x64-versio). Tällä yhdistelmällä toimii itselläni kaikki videot hyvin. MPC-HC:ssa on kaikenlisäksi sisäänrakennettuna joitakin DXVA:ta hyödyntäviä video dekodereita. DVD-dekooderina MPC-HC käyttää järjestelmän oletusta, joka on luultavasti Windowsin oma, sillä muita 64-bittisiä ei ole vielä tullut vastaan. Itselläni oli noiden DVD-dekoodereiden kanssa jossain vaiheessa ongelmia, mutta Vistan oma 64bittinen on toiminut hyvin tällä yhdistelmällä.
K-Lite Codec Pack sisältää FFDSHOWn, MPC:n ja paljon muuta sälää. Ehkä on parempi olla asentamatta lukuisia splittereitä, rendereitä ja muita filttereitä jos ei tiedä mitä tekee.